دولت سیزدهم در یکسال گذشته به پیشرفت‌های بسیاری دست پیدا کرد

نیکزاد گفت: دولت سیزدهم در طول یکسال گذشته با تلاش با تکیه بر اعتقادات اسلامی و تفکر انقلابی توانسته پیشرفت های بسیاری برای کشور حاصل کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اکبر نیکزاد» شامگاه (چهارشنبه ۱۷ شهریور) در مراسم گرامیداشت شهدای قیام ۱۷ شهریور که در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: در هریک از رویدادهای کشور نکته‌ای نهفته است که باید به خوبی تبیین شود تا بتوان بر اساس به جایگاه و ارزش انقلاب اسلامی بیش از پیش پی برد.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: در ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷ مردم تهران تظاهراتی علیه رژیم ستمشاهی داشتند که اگرچه منجر به شهادت تعدادی از مردم شد اما تظاهرات به سایر استان ها نیز گسترش پیدا کرد و در نهایت در بهمن همین سال مردم پیروزی خود را جشن گرفتند.

 

نیکزاد شکل گیری انقلاب اسلامی را برگرفته از اعتقادات اسلامی دانست و گفت: تنها سلاح امام خمینی (ره) اعتقادات اسلامی بود و بر اساس همین اعتقادات اسلامی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پایه‌گذاری شد و مردم آمریکا و نوکران آن را از کشور بیرون کردند و بر اساس همین اعتقادات است که نظام اسلامی تداوم یافته است.

 

وی تصریح کرد: دشمن که قدرت و توان اعتقادات اسلامی مردم را درک نکرده بود تصور می کرد با به راه اندازی جنگ نظامی می‌تواند انقلاب اسلامی را مهار کند از همین رو صدام ملعون را علیه ایران اسلامی مجهز کرد اما مردم و رزمندگان کشور با دست خالی اما با پشتوانه اعتقادات اسلامی در این نبرد نابرابر پیروز شدند و حتی یک وجب از خاک کشور جدا نشد.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه هر روز از هشت سال دفاع مقدس یک تاریخ ماندگار است، تصریح کرد: برای نمونه استان چهارمحال و بختیاری ۲ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی است که هر یک افتخاری برای کشور به شمار می‌روند.

 

نیکزاد افزود: بعد از پایان جنگ تحمیلی، دوران سازندگی شکل گرفت و در طول این دوران هرگاه مسئولان با تفکرات بسیجی و اعتقادات اسلامی حرکت کردند به موفقیت صدچندان رسیدند و هرکجا غفلت کردند آسیب دیدیم.

 

وی با بیان اینکه اگر بر اساس اعتقادات اسلامی و تفکر بسیج حرکت کنیم روند پیشرفت کشور شتاب بیشتری می‌گیرد، اظهار داشت: در حال حاضر نیز در دولت سیزدهم با حاکم شدن تفکر انقلابی و حرکت در مسیر اعتقادات اسلامی شاهد شکل‌گیری پیشرفت کشور در زمینه های مختلف هستیم.

 

نیکزاد ادامه داد: این خدمات و دستاوردها نیز مورد رضایت رهبر معظم انقلاب است بطوریکه در نشست اخیر ایشان با اعضای هیئت دولت خرسندی خود را اعلام و از خدمات دولت قدردانی کردند.

 

وی افزود: برای نمونه رئیس جمهور در سفر به استان چهارمحال و بختیاری به روستای لبد از دورترین نقاط این استان رفت و در این سفرنامه بی‌بی‌گل را مستقیم دریافت کرد و دستور داد تا سریع‌تر خانه مسکونی این بانوی کوهرنگی تکمیل شود که این مهم در دستور کار مسئولان استان قرار گرفت و در کوتاه ترین زمان تقاضای بی‌بی‌گل محقق شد و رئیس جمهور از این موضوع بسیار خوشحال شد که این یعنی رئیس جمهور کشور انقلابی است.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تبیین اقدامات و خدمات دولت سیزدهم در طول یکسال اخیر، افزود: شخص رئیس جمهور در طول یک سال گذشته به تمامی استانهای کشور دست کم یک بار سفر کرد و در این سفرها از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم آشنا شد.

 

وی تصریح کرد: دولت با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی جلوی سو استفاده‌هایی که در این رابطه انجام می‌شد را گرفت.

 

نیکزاد خاطرنشان کرد: مردم وقتی می‌بینند مسئولان پای کار هستند آنها نیز پای کار می‌آیند بطوریکه این صحنه‌های همدلی و مشارکت را در حوادث سیل و زلزله در استان چهارمحال و بختیاری به خوبی مشاهده کردیم.

 

وی همدلی و وحدت را لازمه پیشرفت کشور دانست و گفت: امید می‌رود با تداوم تفکر انقلابی به مردم کشور که استحقاق خدمات بیشتری را دارند بتوان بخوبی خدمت کرد.

 

کد خبر 1213867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha