خدمت صادقانه و  بی منت  نصب العین  مدیران کار و کرامت است/ زمینه اسکان ۳۲ هزار زائر در  سایت چغاسبز فراهم شده است

بهرام نیا با بیان اینکه خدمت بی منت و صادقانه نصب العین مسئولان و مدیران کار و کرامت است، گفت: برای رضایتمندی و خدمات رسانی به زوار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، بامداد پنجشنبه(۱۶ شهریور) در نشست ستاد اربعین استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ائمه جمعه و فرمانداران شهرستان های تابعه استان، اظهار کرد: برای فراهم کردن شرایط و زیرساخت های لازم به منظور تردد زوار اربعین حسینی از مرز مهران، همه مسولان و مدیران دستگاه های اجرایی پای کار بوده اند.

 

« حسن بهرام نیا» با بیان اینکه خدمت بی منت و صادقانه نصب العین مسئولان و مدیران کار و کرامت است، گفت: در کارها هم ممکن است کمبود و نواقصی وجود داشته باشد اما طبیعی است و همه مدیران استان برای تسهیل و خدمات رسانی به زوار پای کار بوده اند.

 

وی با بیان اینکه علی رغم همه مشکلاتی که وجود داشت اما در هنگام حضور در میان زائران و گفت و  گو با  آنان، زوار عزیز بر تفاوت خدمات رسانی نسبت به سالهای قبل تاکید داشتند، افزود: بنده همواره کمبودها را در مرکز کشور و در دیدار با مسولان پیگیری کرده ام و در دیدارها و بازدیدهای وزرا و مسولان کشوری از مرز مهران، از اقدامات انجام شده به ویژه در حوزه زیرساختی تقدیر کرده اند.

 

استاندار ایلام  در ادامه با اشاره به اینکه  زمینه اسکان ۳۲ هزار زائر در  سایت چغاسبز آماده شده است، گفت:  در مجموع ۸۰ میلیارد ریال در سایت چغاسبز تاکنون برای اسکان زائران هزینه شده و آسفالت این سایت انجام و آب آن نیز تامین شده است.

 

بهرام نیا با اشاره به اینکه ۱۵۰ سکوی نشیمن و ۳۰۰ چراغ روشنایی در این سایت ساخته و نصب شده است، ابراز کرد: با دست خالی و حفظ اصل همدلی کارها را پیش می بریم و به عنوان نماینده عالی دولت در استان برای رضایتمندی زوار و خدمات رسانی شایسته به زوار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم  کرد.

 

وی در ادامه به تکمیل ساختمان مانیتورینگ در شهر مهران برای برگزاری جلسات ستاد اربعین اشاره کرد و افزود: سالن جلسات مانیتورینگ تا سه ماه قبل ۳۰ درصد پیشرفت داشت که امروز به لطف خدا و با کار جهادی شاهد برگزاری نشست ستاد اربعین در آن هستیم.

 

استاندار ایلام با اشاره به بازدید مسولان عالی رتبه کشور از جمله معاون اول رییس جمهور، وزیر کشور و وزیر بهداشت به مهران، گفت: خوشبختانه پس از بازدیدهای میدانی، این مسولان کشوری از زیرساخت های اربعین ابزار رضایت داشتند و قدردانی کردند.

 

کد خبر 1213904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha