پویش سفیران حسینی با هدف تبیین جایگاه اربعین در البرز برپا می شود

موسوی زاده با اعلام خبر اجرای طرح پویش سفیران حسینی گفت: با هدف تبیین جایگاه اربعین حسینی با محوریت اصحاب رسانه پویش سفیران حسینی در البرز برپا می شود.

« سیدمحمدرضا موسوی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اجرای طرح پویش رسانه حسینی گفت: رهبرمعظم انقلاب از اربعین حسینی به عنوان جاذبه حسینی نام می برند، این نام گذاری به واقع وحدت و همبستگی امت اسلام است. 

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: اصحاب رسانه با بهره مندی از ابزار هنر بهترین جایگاه را در تبیین این رویداد بزرگ و عظیم فرهنگی دارند به همین منظور طرح پویش رسانه حسینی برنامه ریزی شده است. 

 

وی با اشاره به اهمیت نقش اربعین حسینی بیان کرد: رسانه تراز انقلاب اسلامی با بهره مندی از نیروهای مومن و جوان انقلابی در انعکاس پیاده روی عظیم اربعین حسینی به انعکاس این واقعه می پردازد. 

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه با هدف حضور در این پویش رسانه ای حسنی می توانند قالب های خبری اعم از عکس، یادداشت، دلنوشته، پادکست و روایت خود را از مسیر پیاده روی اربعین را به آدرس  http://instagram.com/safirane.hossein ارسال کنند.

 

گفتنی است، گزارش مسیر پیاده روی اربعین حسینی در سایت http://www.basijrasaneh.ir منتشر می شود.

 

 

کد خبر 1213918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha