برپایی گشت ها نظارتی ویژه اربعین در مسیر تردد زوار

اتابکی از برپایی و اجرای گشت‌های نظارتی ویژه اربعین در شهرستان شازند در مسیر تردد زوار اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمد اتابکی» امروز (۱۷ شهریور) ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) از برپایی گشت مشترک ویژه و تشدید نظارت‌های بهداشتی سلامت محور بر مراکز ارائه خدمات در مسیر تردد زوار اربعین حسینی  خبر داد و گفت: ارایه خدمت به زائران حسینی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این مهم در شهرستان شازند که مسیر تردد زوار است به خوبی در حال انجام است.

 

رییس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شازند بیان کرد: در راستای امنیت مواد غذایی، حفظ و ارتقای سلامت مسافرین و زوار اربعین حسینی،  گشت مشترک سلامت محور با پایش و نظارت ویژه کارشناسان واحد بهداشت شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، میراث‌فرهنگی،  دامپزشکی، صمت، نماینده اصناف و نماینده فرمانداری شازند در مسیر تردد زوار اربعین حسینی در محور شهرستان شازند اجرا شده است.

 

وی ادامه داد: این گشت مشترک بازدید از  تمامی واحدهای صنفی مختلف از جمله کبابی‌ها و رستوران‌ها، بازدید از تاسیسات گردشگری بین راهی، سرویس‌های بهداشتی نمازخانه‌ها، پمپ‌های بنزین  و اماکن خدمات رسان بین راهی در مسیر تردد زائرین اربعین را در دستور کار دارد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: در بازدید از شهرستان شازند تمامی واحد‌های پذیرایی رعایت همه‌جانبه اصول بهداشتی در تمامی واحد‌های گردشگری اعم از مراکز اقامتی، مجتمع‌ها و تاسیسات گردشگری رعایت شده بود و هیچ مورد تذکر و اخطاری در این خصوص ارایه نشد.

 

رییس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شازند با تاکید بر اینکه  گشت‌های نظارتی  ویژه اربعین تا پایان سفر زائرین ادامه خواهد داشت ادامه داد: با متخلفینی که باعث به خطر افتادن سلامت شهروندان و زائرین شوند برابر قانون برخورد خواهد شد.

کد خبر 1213991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha