اقدام و عملکردهای نشست قرارگاه اجتماعی البرز زمینه کاهش ۲۰ درصدی جرائم است

عبداللهی با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی جرائم با توجه به برپایی نشست های قرارگاه اجتماعی البرز گفت: کمیته های تخصصی در قرارگاه اجتماعی استان البرز با هدف بررسی مشکلات و دغدغه های مردم نسبت به ایجاد روحیه امید و اطمینان به مسئولان تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز که پنجشنبه 17 شهریور در استانداری البرز برپا شد گفت: احیاء نیازها و مطالبات مردم البرز در قرارگاه های مرتبط بررسی و پیگیری می شود.

 

استاندار البرز افزود: کمیته های تخصصی در قرارگاه اجتماعی استان البرز با هدف بررسی مشکلات و دغدغه های مردم نسبت به ایجاد روحیه امید و اطمینان به متولیان امر در مسیر رشد استان تلاش می کنند.

 

وی با اشاره به عقد تفاهمنامه در رابطه با مهارت آموزشی بیان کرد: شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر طی تفاهمنامه ای با سازمان فنی و حرفه ای برای حل و رفع مشکلات با محوریت مهارت افزایی معتادان متهاجر اقدام کرده است.

 

عبداللهی در ادامه به راه اندازی اردوگاه ها ماده ۱۶ برای جمع آوری معتادان متجاهر اشاره کرد و گفت: مبارزه با مواد مخدر از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرارگاه اجتماعی البرز است و در این خصوص با هدف اشتغالزایی انتظار می رود شاهد کاهش رشد ابتلا به اعتیاد در سطح استان باشیم. 

 

وی در بخش دیگر سخنان خود در خصوص وضعیت مهدهای کودک استان البرز بیان کرد: شکل گیری کارگروهی با حضور مجریان و متولیان این حوزه با هدف ارزیابی عملکردهای مهدهای کودک در دستور کار است.

 

استاندار اظهار کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بنابر تفاهم نامه با سازمان فنی و حرفه ای نسبت به نیازسنجی در بازار کار و معرفی افراد برای اشتغال اقدام می کند. 

 

وی در ادامه به ضرورت استقرار نگهبان محله در محلات شهری اشاره کرد و این امر را زمینه کاهش سرقت و حفظ امنیت خواند.

 

عبداللهی در پایان تصریح کرد: در جریان برپایی نشست های قرارگاه اجتماعی استان البرز شاهد کاهش ۲۰ درصدی جرائم در سطح استان البرز بودیم. 

 

استاندار البرز در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات اجتماعی و جرائم مرتبط با آن با فعالیت قرارگاه اجتماعی و نشست های مختلف زمینه ساز کاهش جرائم بوده است

 

 

کد خبر 1214010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha