همایش تجلیل از بهورزان رضوانشهر برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته بهورز، شبکه بهداشت و درمان شهرستان رضوانشهر با برگزارس همایشی از زحمات بهورزان این شهرستان تجلیل کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رضوانشهر، محمد مهدی نژاد امروز (پنجشنبه، ۱۷ شهریور) در همایش تجلیل از بهورزان در سالن آمفی تئاتر ارشاد اسلامی این شهرستان گفت: در نظام مردم سالاری دینی همه مسئولان باید در خدمت جامعه و خادم مردم باشند چرا که خدمت به مردم افتخار است.


امام جمعه رضوانشهر ادامه داد: در گام دوم انقلاب کوتاهی از هیج مسئولی پذیرفته نیست. دولت سیزدهم مبارزه با فساد را در دستور کار خود قرار داده و با فساد مبارزه می کند.


وی تصریح کرد: در کشور ما فساد سازماندهی شده و تشکیلاتی وجود ندارد شاید برخی اشتباهاتی که ریشه در سنوات گذشته دارد داشته باشند اما این اشتباهات را نمی توان سازماندهی شده عنوان کرد.


نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر نیز در این همایش بر اهمیت کار بهورزان تاکید کرد و اظهار داشت: ما بر اهمیت کار شما واقفیم ؛ بهورزان متولیان مجموعه ای هستند که آرامش را برای مردم‌به ارمغان می آورند.


حسن محمد یاری اضافه کرد: آرامش و سلامتی انسان قابل ارزش گذاری نیست و شما بهورزان نقش تاثیر گذاری در جامعه جهت آرامش بخشی و ایجاد امید و اطمینان به آینده بهتر برای مردم ایفاء می کنند.


وی تاکید کرد: بهورزان پیش قراول و خط شکنان عرصه سلامت هستند که در مقابل بلایا ایثاری می کنند و نگاه مردم معطوف به آنهاست.


وی خاطر نشان کرد: از تمام ظرفیت خود برای احقاق حق شما که مغفول مانده دفاع خواهیم کرد و پیگیر تعیین تکلیف وضعیت شغلی شنا بهورزان هستیم.


سید نادر صفوی در این همایش بهورزان را سفیران اصلی و خط مقدم‌جبهه سلامت عندان کرد و افزود: بهورزان در زمان کرونا در خط اول مبارزه با این بیماری قرار داشتند و بطور واقعی شعار پیشگیری بهتر از درمان است را معنا کردند.


فرماندار رضوانشهر ادامه داد: بهورزان ترافیک بیماری را در شهر و روستا با تمام کمبود امکاناتی که وجود داشت حل کردند. سیاست دولت مردمی سیزدهم تامین معیشت و درمان با بسیته های حمایتی است که در اختیار کادر درمان قرار داده شده تا سلامت جامعه را تامین کنند.


وی از تجهیز بیمارستان شهدای رضوانشهر به چند تخت دیالیز، راه اندازی بخش عمل جراحی سرپایی و داخلی و عمل سزارین خبر داد و تاکید کرد: بزودی در این بیمارستان داروخانه شبانه روزی مستقر خواهد شد.


وی ابراز امیدواری کرد: با وحدت و همبستگی بتوان بسته های حمایتی و هدایتی معیشتی و سلامتی را با کمک مجموعه استان و با پیگیری های انجام شده در اختیار مردم شهرستان قرار داد.


در پایان این همایش از بهورزان نمونه کشوری، استانی و بهورزان برتر شهر و روستا با اهدا لوح و جایزه تقدیر ‌شد. 

کد خبر 1214023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha