لزوم ظرفیت سازی برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس مازندران/فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در برابر جنگ نرم استکبار  واکسینه می کند

حسینی پور برلزوم تولید محتوا ویژه پاسداشت هفته دفاع مقدس جهت بازنشر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تاکید کرد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در برابر جنگ نرم استکبار واکسینه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید محمود حسینی پور» امروز(۱۷شهریور) در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد،با اشاره به جایگاه اربعین حسینی، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که دوره عزت شیعیان و عزت مسیر عاشورایی سیدالشهدا(ع) را درک کردیم، افزود: بسیاری از دلدادگان به امام حسین(ع) آرزوی سفر معنوی اربعین را داشتند اما فرصت نشد اما اکنون به برکت خون شهدا مسیر پیاده روی اربعین در امنیت کامل است.


استاندار مازندران با بیان اینکه بزرگداشت هفته دفاع مقدس واکسیناسیون روحی جامعه است، افزود: یادآوری ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس از بروز و ظهور مخاطرات تهاجمات فرهنگی جلوگیری می کند.

 

وی با بیان اینکه کشورهای مختلف دنیا از اسطوره های جنگ، نمادسازی های بی نظیری دارند اما در ایران اسلامی آنگونه شایسته است المان ها و و نمادهایی از اسطوره های دوران دفاع مقدس جانمایی نشده است، گفت: جنگ تحمیلی رزمندگان ما با توکل به خدا و ایمان و اعتقاد دینی و پیروی از منویات امام راحل در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند.

 

حسینی پور با بیان اینکه داشته های دوران دفاع مقدس باید بالفعل شود و به دنیا معرفی شود، عنوان کرد: موزه دفاع مقدس مازندران باید به عنوان یک مرکز بین المللی مقصد گردشگری مسافران و گردشگران بیشماری که از سراسر کشور و دیگر کشورهای دنیا مازندران را برای سفر انتخاب می کنند، شود.

 

وی با اشاره به ظرفیت های استان مازندران برلزوم ظرفیت سازی جهت تکمیل پروژه پارک موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: معادن مهم استان در اختیار صاحبان قدرت است درصورتیکه باید از این فرصت برای انجام فعالیت های مختلف استان از جمله تکمیل پارک موزه دفاع مقدس بهره گرفت.

 

حسینی پور بیان کرد: دفاع مقدس در امتداد عاشوراست و باید این نماد عاشورایی را در ایام دفاع مقدس در جامعه جاری و ساری کنیم و هر کس به اندازه مسئولیت خود این موضوع را دنبال کند.

 

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و نقش رسانه در جامعه امروز، گفت: پاسداشت دفاع مقدس باید مردمی صورت گیرد و مدیران استانی جلوتر از دیگران باشند.

 

استاندار مازندران بر لزوم انتقال گفتمان و مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان بویژه دهه هفتادی‌ها، دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها تأکید کرد و ادامه داد: ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده های معظم این مردان خدایی به بهترین شیوه برای انتشار در فضای مجازی که از اقبال عمومی برخوردار است تولید شود.

 

 

 


استاندار مازندران تصریح کرد: هر میزان هزینه کنیم و برنامه‌های دفاع مقدس را با کیفیت برگزار کنیم عمق وجودی جامعه برای دیدن و شنیدن مباحث دفاع مقدس بیشتر استقبال خواهد کرد.

کد خبر 1214039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha