لازمه تحقق عفاف و حجاب در جامعه برنامه ریزی منسجم فرهنگی است

عبداللهی با اشاره به اهمیت جایگاه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف گفت: فرهنگ سازی حجاب و عفاف نیازمند برنامه ریزی منسجم فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان البرز که پنجشنبه ۱۷ شهریور در سالن شهدای دولت برپا شد گفت: 

 

استاندار البرز افزود: زیرمجوعه قرارگاه عفاف و حجاب استان البرز هفت کمیته در بخش های مختلف فعالیت دارند که فعالیت این کمیته ها با هدف رشد هدفمند قرارگاه است.

 

وی با اشاره به اهمیت عملکرد کمیته های قرارگاه اجتماعی حجاب و عفاف بیان کرد: بازتاب فعالیت کمیته های قرارگاه عفاف و حجاب به واسطه رسانه ها ارزشمند است. 

 

وی اظهار کرد: استکبار جهانی خواستار تهاجم فرهنگی و دور ساختن جوانان از نظام و اسلام است و برای این منظور عفاف و حجاب حوزه ای است که مورد تهاجم قرار می گیرد. 

 

عبداللهی ادامه داد: ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی با محوریت عفاف و حجاب محقق می شود و برای رسیدن به این نقطه نقشه راه لازم است.

 

استاندار ابلرز خاطرنشان کرد: فعالان فرهنگی و دانشگاهی به ویژه اساتید و کارشناسان با ورود نسبت به تحقق عفاف و حجاب جایگاه ویژه ای دارند. 

 

 

کد خبر 1214055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha