ماهانه ۲۰۰ زایمان در بیمارستان شبیه‌خوانی کاشان انجام می‌شود

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی منطقه کاشان گفت: ماهانه افزون بر ۲۰۰ زایمان در بیمارستان شبیه‌خوانی کاشان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دکتر امیررضا آذرنوش در مراسم بهره‌برداری از طرح ارتقای هتلینگ بخش زنان و زایمان بیمارستان شبیه‌خوانی کاشان گفت: بخش هتلینگ بیمارستان شبیه‌خوانی این شهرستان با ارایه خدمات VIP  بالاترین استاندارهای خدمات درمانی همطراز با بهترین بیمارستان‌های کشور را به بیمه شدگان ارائه می‌دهد.

 

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی منطقه کاشان افزود: هزینه‌های درمان و بستری در بخش VIP بیمارستان شبیه‌خوانی برای بیمه‌شدگان به طور کامل رایگان است و در این بیمارستان تمامی خدمات زنان و زایمان، نوزادان و نازایی با بهترین امکانات و کادر درمان متخصص و مجرب توسط بانوان به بیمه‌شدگان ارایه می شود.

 

آذرنوش ادامه داد: بیمارستان شبیه‌خوانی مجهز به اتاق‌های ۲ تخته با بهترین تهویه، امکانات، وسایل و تجهیزات جدید، اتاقLDR  حضور همسر و همراه در کنار مادر باردار، خدمات زایمان بی‌درد، کلاس‌های آمادگی زایمان برای مادران باردار، ارائه بسته‌های آموزشی، غربالگری بیماری‌های زنان و درمانگاه  مامایی رایگان است.

 

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی منطقه کاشان ادامه داد: ماهانه افزون بر ۲۰۰ زایمان در بیمارستان شبیه‌خوانی کاشان انجام می‌شود و ۹۵ درصد از کارکنان این مرکز تک تخصصی را بانوان تشکیل می‌دهند.

 

آذرنوش افزود: در بیمارستان شبیه‌خوانی کاشان خدمات درمانی زنان و زایمان، داخلی، غدد،  قلب، نوزادان، بیهوشی، عفونی، جراحی، عمومی و دندانپزشکی ارائه می‌شود.

 


مدیریت درمان منطقه کاشان در حوزه درمان به نزدیک 350 هزار نفر  بیمه‌شده تأمین‌اجتماعی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل را تحت پوشش دارد.

کد خبر 1214097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha