اعزام ۴۶۸ زائر اربعین از پایانه مسافری آستارا

آذروند از اعزام ۴۶۸ زائر اربعین حسینی از پایانه مسافری آستارا به مرزهای مهران و خسروی خبر داد.

«شاهپور آذروند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: طرح اعزام و جابه‌جایی زائرین اربعین حسینی همزمان با سراسر کشور از ۱۳ شهریور آغاز شده و ادامه دارد.

 

سرپرست اداره راهدای و حمل و نقل جاده‌ای بندر آستارا با بیان‌اینکه جابه‌جایی زائرین اربعین حسینی از پایانه مسافری این شهرستان به مقصد مرزهای خسروی و مهران انجام می‌شود، افزود: تاکنون جابه‌جایی زائرین اربعین به مقصد مرزهای خسروی و مهران با ۱۷ دستگاه اتوبوس انجام شده است.

 

وی با اشاره به جابه‌جایی ۴۶۸ زائر اربعین حسینی از پایانه مسافری بندر آستارا، تصریح‌کرد: ۱۵۸ زائر به مقصد مرز خسروی و ۳۱۰ زائر نیز به مقصد مرز مهران جابه‌جا شده است.

 

آذروند با بیان‌اینکه کرایه اتوبوس از آستارا به مرز مهران با  اتوبوس ۲۵ نفره ۷۲۴ هزار تومان، اتوبوس ۳۲ نفره ۶۰۹ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۴۹۵ هزار تومان است، گفت: کرایه اتوبوس از آستارا به مرز خسروی با اتوبوس ۲۵ نفره ۶۵۰ هزار تومان، اتوبوس ۳۲ نفره ۵۴۸ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۴۴۴ هزار تومان است.

 

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بندر آستارا با اشاره به اینکه اولویت پایانه مسافری با جابه‌جایی زائرین اربعین حسینی است، خاطرنشان‌کرد: برای جابه‌جایی مسافرین به سایر مناطق کشور نیز مشکلی نداریم.

کد خبر 1214133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha