ترافیک در محورهای مسیر تردد زوار در سطح استان کرمانشاه نیمه سنگین است

دستغیب،گفت: با توجه به افزایش تردد زوار اربعین حسینی به سمت مرزهای منتهی به کشور عراق ترافیک در محورهای مسیر تردد زوار در سطح استان کرمانشاه نیمه سنگین است.

«کیخسرو دستغیب» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه ،با اشاره به ترافیک حاکم در جاده های منتهی به مرز جهت شرکت در اربعین حسینی، گفت:در فاصله ۹ روز مانده به اربعین حسینی(ع) و با توجه به گرمای هوا در شهر  قصرشیرین بیشتر زائران تردد در شب را برای رفتن به مرز انتخاب کرده اند و این باعث ایجاد ترافیک شده است.

 

رئیس پلیس راهور کرمانشاه،افزود: هم اکنون ترافیک در جاده‌ کرمانشاه به قصرشیرین به  نیمه سنگین و طولانی است که مدت زمان پیمودن مسیر برای رسیدن به پایانه مرزی به چند برابر روزهای عادی افزایش یافته است.

 

وی خاطر نشان کرد: نیروهای پلیس راهور در طول مسیر از ورودی استان در فواصل مختلف همواره به زوار توصیه می کنند که فعلا به سمت مرز نیایند، اما متاسفانه توجهی از طرف زوار صورت نگرفته و همچنان به سمت مرزها در حرکتندلذا مسیر قصرشیرین و سرپل ذهاب به سمت مرز خسروی را مسدود کرده‌ایم و هم اکنون از تردد در این مسیر جلوگیری به عمل می آید.

 

دستغیب، با بیان اینکه تقاضای ما این است که زوار همکاری کرده و فعلا به شهرهای مبدا برگردند تا زمانی که تردد در مرزها قدری روان شود،اظهار کرد:اگرچه پلیس راه نیز در این زمینه تمهیداتی اندیشیده ولی حجم بالای خودروهای زائران مانع باز شدن گره ترافیکی در این محورها شده است.

 

 

کد خبر 1214152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha