«دروغ و فریب»بزرگترین ابزار جریان نفاق/ انقلاب بزرگترین پادگان آموزشی سربازان امام زمان(عج) است

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه دروغ و فریب بزرگترین ابزار جریان نفاق است، گفت: امروز در جنگ نرم هستیم و دشمن به دنبال تطهیرسازی جریان قبل از انقلاب است و در این جنگ باید به سنگر بصیرت و ولایت فقیه پناه ببریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی ظهر امروز (۱۸ شهریور) در خطبه های نماز جمعه بیرجند در خصوص پیاده روی اربعین حسینی اظهار داشت: این سفر الهی و این حرکت عظیم را برای ما سلمان فارسی به یادگار گذاشته است 

 

*حادثه کربلا نتیجه بی بصیرتی و بی تقوایی مردم

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: به عنوان یاوران امامت و ولایت و در جهت برپاسازی حاکمیت کامل به رهبری امام زمان(عج) باید به این زیارت نامه ها توجه کنیم.

 

وی با بیان اينکه تقوا یکی از پیام های عمیق زیارت نامه اربعین است، ادامه داد: تقوا یعنی جز به راه حق نرویم و به فرامین امام وقت خود گوش کنیم.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی با بيان اينكه خیرخواهی تمام وجود امام حسین(ع) را فرا گرفته بود، افزود: ایشان به هر روشی که ممکن بود برای هدایت مردم تلاش کردند اما بی تقوایی و بی بصیرتی افراد سبب شد تا حرف حق را نشوند و در این راستا امام حسین(ع) برای زنده ماندن اسلام مجبور به اجرای برنامه سوم و ایثار و نثار خون خود و عزیزانش شدند.

 

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه عنوان کرد: در آن زمان مردم به جهل فرو رفته بودند و در جهل به ولی خدا و حاکمیت ولی خدا و در اوج جهالت قرار داشتند و این جهل سبب شد تا این مصیبت بزرگ در تاریخ رقم بخورد و بر آسمان ها سخت تر از اهل زمین گذشت.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی ادامه داد: اما اگر مردم پای کار بودند و بصیرت می داشتند همان پیام امام حسین(ع) کافی بود اما متاسفانه مردم در آن زمان به خاطر بی تقوایی در جهل فرو رفته بودند و احساس مسئولیت نمی کردند و امام معصوممان را به مسلخ کشاندند.

 

وی با اشاره به اینکه امام راحل معمار انقلاب اسلامی مردم را به اسلام فراخواند، افزود: پیامبر اکرم(ص) در این خصوص فرمودند که این امت کار را تمام خواهند کرد و مردم ایران تاکنون پای انقلاب و اسلام ایستاده اند و ملت ایران چشم و گوششان به ولی فقیه است و نمی گذارند تا خراشی بر وجودش بیافتد.

 

*تقوای فردی مقدمه به اوج رساندن جامعه بشری

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اينکه هر روز اربعین است، ادامه داد: امروز تکلیف ما در استان فرارسیدن اربعین این است که تقوای فردی را پیشه کنیم چرا که مقدمه کمال اجتماعی است و می توان بشریت را به اوج عزت رساند.

 

وی در ادامه گفت: اگر تقوا نباشد و دستگیری و امداد الهی نباشد هوای نفس شیرین می شود و انسان در اوج جاهلیت قرار می گیرد و با جاهلیت مدرن فاجعه های بسیاری می آفریند.

 

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: اگر تقوا نباشد آن سرمایه بزرگ و چشمه جوشان و آب گوارا تعطیل می شود و بهره برداری آن به حداقل می رسد.

 

*دروغ و فریب؛ بزرگترین ابزار جریان نفاق

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اينکه کسانی به دنبال اختلاف اندازی بین جوامع مسلمین هستند، افزود: این افراد بدترین ضربه ها را به جامعه اسلامی می زنند و مطیع شرک و کفر هستند به این دلیل که تقوا را به فراموشی سپرده اند.

 

وی در ادامه عنوان داشت: این نوع افراد همیشه با نقاب نفاق کارهای خود را انجام داده اند و بزرگترین ابزار جریان نفاق، دروغ و فریب است همان چیزی که در حادثه کربلا رخ داد.

 

امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر اینکه امروز وظیفه ما رعایت تقوای الهی است، ادامه داد: به این مسئله کلیدی مهم و شناخت دشمنان و نقشه ها و فتنه های آنان را توجه داشته باشید.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اينکه اگر می خواهیم اربعینی باشیم باید از سه ویژگی برخوردار شویم، افزود: ابتدا باید آرمان امام حسین(ع) و شیوه دشمنانش را بشناسیم و دوم اینکه در قبال دشمن نقش آفرینی و جهاد کنیم و سومین ویژگی باید یاور و پا در رکاب قائم آل محمد(عج) شویم.

 

*تلاش دشمنان برای تطهیرسازی جریان قبل از انقلاب اسلامی 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک پادگان بزرگ آموزشی برای سربازان امام زمان(عج) است، گفت: تاکنون توانسته موفق عمل کند و بدانید امروز دشمن جریان امامت و ولایت و زندگی الهی را هدف قرار داده و مسیرش یک مسیر فریبنده و ناشناخته است.

 

وی ادامه داد: امروز فضای دگرگون جلوه دادن واقعیات به وجود آمده است و شاهد فضای تبلیغات هستیم که داشته ها را به عنوان نداشته ها به جوانان ما نشان می دهند.

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه فضای مجازی در دست منافقان خارجی و داخلی است، افزود: می خواهند سنگر انقلاب را فتح کنند و گوش های بسیاری از افراد را به سمت خود می برند و بمباران اطلاعات در دست دارند.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی با تاکید بر اینکه امروز در خصوص تطهیر جریان قبل از انقلاب کار می کنند، ادامه داد: متاسفانه در این زمینه نقش آفرینی درستی انجام نداده ایم و در جنگ نرم ناامنی وجود دارد و باید به پناه بصیرت و اطاعت از ولی فقیه پناه ببریم.

 

وی بیان کرد: در جنگ نرم متاسفانه کسی به میدان نیامده است و نقش آفرینی نکرده ایم و باید به آگاهی ها مسلح شویم و ذهن جوانان را هدایت کنیم.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه اساس جمهوری اسلامی تقوا و اذن ولی خدا است، گفت: امروز این نسخه حاکمیت جهانی امام عصر(عج) با پیروزی انقلاب اسلامی شروع شده است و سستی باعث طولانی شدن این مسیر می شود.

 

وی به قرائت سوره والعصر توصیه کرد و افزود: بشریت امروز در خسران قرار دارد و باید به این نسخه های ولی فقیه و اهل بیت عمل کنیم و نهضت تماسی خرج دهیم و مومنانه به ترویج این حرکت بزرگ بپردازیم.

 

امام جمعه موقت بیرجند عنوان داشت: در مسیر حاکمیت جهانی حسینی امام زمان سختی می کشیم اما باید صبر پیشه کنیم که سحر نزدیک است و بدانید امروز زمان صبر و بصیرت است که جبهه باطل اقدام به شایع پراکنی می کنند.

کد خبر 1214171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha