استقرار سینما سیار در مرز مهران/ فیلم های عاشورایی در  مرز مهران به نمایش در می آید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از استقرار سینما سیار به منظور نمایش فیلم های عاشورایی برای زائران اربعین حسینی در مرز بین المللی مهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « علی هوشمند» در حاشیه برپایی موکب فرهنگ، هنر و رسانه در پایانه مرزی مهران، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای استقرار سینما سیار در  پایانه مرزی مهران و در جوار موکب های خدمات رسانه در مرز مهران فراهم شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام  یادآور شد:  بر این اساس در ۸ نقطه مرزی مهران فیلم‌های مناسبتی اربعین با کیفیت تصویر و صدای بسیار بالا و در بین زائران عزیز به صورت رایگان اکران می شود.

 

وی بیان کرد: اکران فیلم‌های داستانی، مستند و کوتاه توسط سینما سیار در مرز‌های مشترک ایران و عراق صورت می گیرد، فیلم‌های برگزیده بنیاد سینمایی فارابی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و انیمیشن و انجمن سینمای جوانان ایران، که با موضوع محرم تهیه و تولید شده‌اند، از جمله آثاری هستند که روی پرده سینماسیار نمایش داده می‌شوند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه عکس اربعین، بخش دیگری از فعالیت‌های انجمن سینمای جوانان ایلام است که در موکب هنرمندان ایلام و ایران و در مرز‌ بین المللی مهران برپا می شود.

 

این مراسم با حضور « مهدی رمضانی» دبیرکب نهاد کتابخانه های عمومی کشور، «علی هوشمند» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و « سمیه حیدری»، مدیرکل کتابهانه های استان ایلام و جمعی از مسئولان و زوار اربعین حسینی برگزار شد.

کد خبر 1214236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha