یخ و آب معدنی به مرز شلمچه کشور عراق ارسال شد

حجت الاسلام موسوی، گفت: به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه عراق ۲۰۰ قالب یخ و یک تریلی آب معدنی به صورت اضطراری ارسال شد.

«حجت الاسلام سید محمود موسوی» عصر امروز (جمعه ۱۸ شهریور) در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، از آمادگی کامل برای انتقال آب شرب و یخ در صورت اعلام نیاز کشور عراق در ایام اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: به دلیل کمبود زیرساخت‌ها و با توجه به هوای بسیار گرم در منطقه و نبود سایه‌بان، چنانچه طرف عراقی نسبت به تامین خودرو برای انتقال زائران تا شهر بصره اقدام کند کمک بزرگی به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) خواهد بود.

 

مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین حسینی خوزستان افزود: امکانات ترابری در کشور عراق ضعیف است اما از دیروز تاکنون خودروهای حمل و نقل عمومی به عراق اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه امیدواریم با کمک‌هایی که از طرف ایران به کشور عراق شده است مشکل تردد زائران آن سوی مرز به زودی برطرف شود تصریح کرد: موکب‌های مستقر در پایانه مرزی شلمچه در کشور عراق با تمام وجود به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

 

حجت الاسلام موسوی از ارسال یخ و آب معدنی به مرز شلمچه کشور عراق خبر داد و یاد آور شد: به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه عراق ۲۰۰ قالب یخ و یک تریلی آب معدنی به صورت اضطراری به آن سوی مرز شلمچه در بخش عراقی ارسال شده است.

 

کد خبر 1214261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha