تردد زائران در مرزهای کشور بدون مشکل و با امنیت بالا در حال انجام است

سردار گودرزی به تردد زائران در مرزهای کشور نیز اشاره کرد و گفت: تردد زائران در مرزهای کشور بدون مشکل و با امنیت بالا انجام می شود.

«سردار احمدعلی گودرزی» امروز (جمعه ۱۸ شهریور) در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، با بیان اینکه به دلیل کمبود زیرساخت‌ها در کشور عراق و حجم تردد در مرزهای کشور، زائران تا حدودی با مشکل روبه‌رو شده اند اظهار کرد: از زائران درخواست می‌کنیم در سفرهای خود عجله نداشته باشند و با مدیریت دقیق به سفر خود ادامه دهند.

 

فرمانده مرزبانی فراجا افزود: زائران اربعین حسینی با توجه به اخبار ستاد اطلاع رسانی اقدام به عزیمت در مرزهای کشور داشته باشند تا به دلیل شرایط سخت آب وهوایی و کمبودهای موجود به ویژه تامین آب شرب در کشور عراق با مشکل روبه‌رو نشوند.

 

وی با اشاره به کمبود ناوگان حمل و نقل در کشور عراق برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی تصریح کرد: زائران سفرهای خود را به روزهای آینده موکول کنند تا در کشور عراق با مشکل وسیله نقلیه مواجه نشوند.

 

سردار گودرزی به تردد زائران در مرزهای کشور نیز اشاره کرد و یاد آور شد: تردد زائران در مرزهای کشور بدون مشکل و با امنیت بالا انجام می شود.

 

کد خبر 1214264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha