مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از خدمات رسانی ۱۷ پایگاه ثابت و موقت امدادی هلال احمر ایام اربعین حسینی در این استان خبر داد.

«علی سنجربگی»  با بیان اینکه برای پوشش امدادی اربعین با ۱۷ پایگاه ثابت و موقت جاده‌ای زائران را زیرپوشش خدمات امدادی داریم ، در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در این راستا ۱۱۲ نیروی امدادگر و ۵۹ خودروی امدادی آماده‌باش بوده و خدمات‌ر‌سانی خواهند داشت

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از آمادگی این جمعیت برای امدادرسانی به زائران اربعین حسینی در استان همدان خبر داد و گفت: ۱۷ پایگاه ثابت و موقت امدادی در استان درنظر گرفته شده است.

 

وی با اعلام اینکه ۳۴ امدادگر و داوطلب جمعیت هلال احمر به همراه دو دستگاه آمبولانس به کشور عراق اعزام شدند، ادامه داد: یک دستگاه آمبولانس همراه با تیم امدادی از استان همدان در مرز باشماق کردستان برای خدمات‌رسانی به زائران مستقر شدند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان مطرح کرد: ۷۹ محل برای اسکان اضطراری و احتمالی زائران علاوه بر پایگاه‌های ثابت و موقت در سطح استان درنظر گرفته شده است.

 

وی افزود: از پنجم شهریور ‌۲۱۲ نفر با ۵۹ دستگاه خودروی امداد، خدمت‌رسانی به زائران را از زمان ورود تا زمان خروج از استان را شروع کرده‌اند و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

سنجربگی با اشاره به اینکه ۶ امدادگر در قالب ۲ تیم امدادی همراه ۲ دستگاه آمبولانس به کشور عراق اعزام شدند، بیان داشت: حدود بیست نفر از اعضای گروه رهسپاران عصر ظهور متشکل از اعضای خانه محلات به عنوان زائر به کشور عراق اعزام شدند که در مسیر پیاده‌روی به زائران امداد رسانی کنند.

 

وی گفت: علاوه بر خدمات در خارج از مرز کشور در داخل استان همدان نیز چندین پایگاه در حالت آماده‌باش و در حال امداد رسانی هستند.

 

کد خبر 1214316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha