استان مرکزی شهر قرمز و پر خطر کرونایی ندارد

علیمحمدی گفت: خوشبختانه هیچ شهری در استان مرکزی با شرایط بسیار پرخطر در این هفته در لیست شهرهای قرمز وجود ندارد.

«علی علیمحمدی» با اشاره به رنگ بندی شهرستانهای استان مرکزی از ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۱ به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: بر اساس رنگبندی شهرستان ها خوشبختانه هیچ شهری در استان مرکزی با شرایط بسیار پرخطر در این هفته در لیست شهرهای قرمز وجود ندارد.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: بر این اساس هیچ شهری در استان رنگ قرمز ندارد و پنج شهرستان اراک، آشتیان، تفرش، شازند ، فراهان به رنگ نارنجی و هفت شهرستان زرندیه ، خمین ، خنداب ،دلیجان ،ساوه ،کمیجان،محلات در وضعیت زرد قرار دارند.

 

وی با اشاره به تغییر رنگ بندی شهرستان های استان مرکزی بیان کرد: شهرستان های آشتیان و تفرش از رنگ قرمز به نارنجی، محلات از قرمز به زرد و خمین، دلیجان، زرندیه، ساوه و خنداب از نارنجی به زرد تغییر رنگ داده اند.

 

این مقام مسئو همچنین به وضعیت رنگبندی شهرهای کشور نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر هیچ شهری در کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد و ۳۵ شهر نارنجی، ۳۴۲ شهر زرد و ۷۱ شهر در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

 

علیمحمدی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد و ادامه داد: از مردم عزیز تقاضا داریم که به منظور بهبود وضعیت همواره شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 1214332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha