ترویج مطالعه در اعتلای آموزه های دینی موثر است/ شرکت کارکنان اداره گاز همدان در پویش نذر کتاب

محبی نظر گفت: کارکنان شرکت گاز همدان در طی سال علاوه بر خدمت رسانی به مردم همدان در برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی حضور فعالی دارند.

«محمد صادق محبی نظر» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان در مورد فعالیت های فرهنگی و مذهبی شرکت گاز همدان گفت: حضور کارکنان و خانواده‌های شرکت گاز استان همدان در برنامه‌های متعدد فرهنگی، نمایش فیلم‌ها، تئاترهای مذهبی و انقلابی از جمله برنامه‌های شورای فرهنگی این مجموعه در سال جاری حضور فعالی داشتند.  

 

مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان همدان  به حضور در پویش نذرکتاب، اهداء دانایی  خبر داد و افزود: فرهنگ مطالعه و کتابخوانی باید در سطح خانواده‌های شرکت گاز استان همدان فراگیر شود ، چرا که هر چقدر سرانه مطالعه در جامعه بیشتر باشد، شاهد شکوفایی و بروز استعدادهای همکاران و خانواده‌های آنها خواهیم بود

 

وی ادامه داد: با پیشرفت تکنولوژی و بروز  کتابخانه‌های دیجیتال، ضمن دسترسی آسان به منابع در مصرف کاغذ و هزینه‌های چاپ نیز صرفه‌جویی می‌گردد.

 

 محبی نظر در ادامه به اجرای پویش نذرکتاب اشاره کرد و اظهار داشت:  ترویج فرهنگ اشتراک‌گذاری کتب در بین همکاران شاهد ایجاد کتابخانه‌ای بزرگ با خمیرمایه همدلی و فرهنگ کار گروهی هستیم  همچنین باعنایت به اینکه طبق آموزه‌های دین مبین اسلام، زکات علم ترویج آن است، اشتراک‌گذاری کتب، می‌تواند در اعتلای آموزه دینی موثر می‌باشد.

 

  گفتنی است، پویش نذرکتاب در سطح استان همدان با هدف اهداء کتب توسط خیرین به کتابخانه‌های عمومی شکل گرفته و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

 

 

کد خبر 1214351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha