تطبیق تحولات رخ داده در دنیا نیازمند علوم جدید است

خواجه مظفری گفت: دنیای امروز در حال تغییر و تحول است و برای تطبیق تحولات رخ داده در دنیا نیازمند علوم جدید هستیم و باید در این زمینه گام برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «حسینعلی خواجه مظفری» شب گذشته (جمعه 18 شهریور) در جلسه مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: دنیای امروز در حال تغییر و تحول است و برای تطبیق تحولات رخ داده در دنیا نیازمند علوم جدید هستیم و باید در این زمینه گام برداشت.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه در کشور ما میل به مدرک گرایی زیاد شده است، افزود: از سویی دیگر وجه بدی از آموزش به دلیل فارغ التحصیلان بیکار در جامعه به وجود آمده است.

 

وی ادامه داد: در طرح کهاد و نخلستان سازمان آموزش فنی و حرفه ای، دانش آموزان با مهارت های مختلف از جمله آی تی آشنا می شوند.

 

خواجه مظفری با اشاره به اینکه 97 درصد اعتبارات آموزش های ما صرف آموزش های نظری می شود، گفت: با این وجود بیکاران زیادی در جامعه وجود دارد و تنها سه درصد اعتبارات صرف آموزش مهارتی می شود که شاهد ایجاد اشتغال زیاد در این عرصه هستیم.

 

وی تاکید کرد: این دو طرح با اهتمام بیشتری در استان اجرا شود تا شاهد رشد مهارت آموزی باشیم.

 

 

 

کد خبر 1214361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha