تقدیر از دبیر ستاد امر به معروف به خاطر تدوین طرح جامع عفاف و حجاب

در اولین اجلاسیه سراسری فعالان «واجب فراموش شده» از دکتر هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به خاطر تهیه و تدوین و اهتمام به طرح جامع «عفاف و حجاب» تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در اولین اجلاسیه سراسری فعالان «واجب فراموش شده» از دکتر هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به خاطر تهیه و تدوین و اهتمام به طرح جامع «عفاف و حجاب» تقدیر شد.  

 

 در این همایش که با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از فعالان امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد،  میهمانانی از 24 کشور دنیا حضور داشتند و تجربیات و دانش خود را در خصوص احیای امر به معروف و نهی از منکر به اشتراک گذاشتند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ارتباط با طرح عفاف و حجاب گفت: این ستاد برای حل مسئله حجاب طرح کاملی در ۱۱ عرصه ارائه کرده که درصورت کمک مجلس شورای اسلامی، با اجرای آن، مسئله حجاب بدون هیچ تنشی ظرف دو سال قابل حل خواهدبود

دکتر هاشمی گلپایگانی هدف از امر به معروف و نهی از منکر را ایجاد جامعه توحیدی و عدالت اجتماعی دانست و افزود: هرجا عدالت  نادیده گرفته شود و ظلمی صورت گیرد منکر اتفاق افتاده است. 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نباید امر به معروف و نهی از منکر را تنها در حجاب خلاصه کنیم، خاطرنشان کرد: حجاب در حال حاضر نقطه تقابل استکبار جهانی با نظام اسلامی شده و دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی در جامعه ما است که باید در مقابل آن ایستادگی کرد و دیکتاتوری رسانه ای و فضای مجازی را شکست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تأکید بر اینکه حجاب را باید از دستگاه ها و نهادهای دولتی آغاز کنیم، گفت: حدود ۴۰ درصد از افرادی که از نیروی انتظامی تذکر می گیرند کارمند دولت هستند و باید این مسئله اصلاح شود. 

وی افزود: اگر  وضعيت دستگاه‌ها و نهادهای دولتی اصلاح نشود نمی‌توان وضعیت عفاف و حجاب جامعه را به درستی  اصلاح کرد.

کد خبر 1214369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha