اجرای اعضای گروه سرود سماء  در اربعین عراق

قلعه، از اعزام اعضای گروه سرود «سماء» از کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری به کشور عراق جهت اجرا در شهر های نجف، کربلا و طریق مشایه خبر داد.

«مجید قلعه» ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به اعزام گروه سرود سماء به کشور عراق خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: گروه سرود اعزامی همه روزه بعد از نماز صبح و نماز مغرب در مکان های مختلف اجرا دارند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری با بیان اینکه  در روزهای ۲۰ , ۲۱  شهریور ماه در استودیوی شبکه افق و امید که در مسیر پیاده روی اربعین در عراق مستقر هستند گروه سرود اجرا دارد، گفت:اجرا در عمود ۱۰۹۳ که موکب سی ملیتی ها هست از دیگر برنامه های گروه سرود است.

 

وی با اشاره به اینکه اولین اجراها در کربلا صحن و سرای حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس و بین الحرمین است، ادامه داد: گروه سرود سماء پس از کربلا به نجف اشرف رفته و در صحن و سرای مولای متقیان حضرت علی (ع) نیز به اجرای سرود خواهند پرداخت.

 

قعله به حضور اعضای گروه سرود سما در پیاده روی اربعین نیز اشاره کرد و گفت: گروه سرود سما در مسیر پیاده روی اربعین نیز حضور خواهند یافت و در بین زائران اربعین حسینی نیز به اجرای سرود می پردازند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری کاوه نبیری با اشاره به اینکه این گروه با هزینه کانون به این سفر معنوی اعزام شده اند، گفت: گروه سرود سماء متشکل از هشت نفر است که در برنامه های خود به اجرای سرود های؛ لحظه دیدار، پنجره دل،قدم قدم و اربعین عاشقی خواهند پرداخت.

کد خبر 1214385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha