دانش آموزان برای اقامه نماز نیازمند آموزش و یادگیری هستند/ برپایی نماز جماعت در مدارس البرز همزمان با آغاز سال تحصیلی

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت ارتقاء جایگاه آموزشی و مهارت افزایی میان دانش آموزان و برپایی نماز جماعت همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید گفت: دانش آموزان برای اقامه نماز نیازمند آموزش و یادگیری هستند.

« حجت الاسلام ابوافضل مرادی» در جریان برپایی نشست با معاونت های پرورشی فرهنگی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: یکی از برنامه های لازم و ضروری رشد مهارت افزایی اقامه نماز برای دانش آموزان است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز افزود: یکی از مهم ترین مولفه های ضروری برای رشد و پویایی همچنین اینجاد انگیزه برای دانش آموزان با هدف اقامه نماز، برپایی نشست های آموزشی هدفمند است.

 

مرادی با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا باعث تعطیلی مدارس و تعطیل شدن نمازهای جماعت در مدارس شد اظهار کرد: با توجه به اتمام بیماری کرونا و ریشه کن شدن این بیماری، انتظار می رود در سال تحصیلی جدید با برنامه ریزی دقیق و منسجم زمینه برپایی نمازهای جماعت فراهم شود. 

 

وی با بیان اینکه دانش آموزان از لحاظ سنی پذیرای مطالب دینی و ایمانی هستند بیان کرد: انتظار می رود با همکاری دبیران و معلمان پرورشی شاهد ارتقاء سواد تحصیلی دانش آموزان در مسیر رشد برنامه های فرهنگی و ایمانی به ویژه اقامه نماز باشیم.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز خاطرنشان کرد: مهارت افزایی و آموزش دانش آموزان در قالب نشست های مستمر با معاونان پرورشی نواحی با همکاری ستاد اقامه نماز با هدف برپایی هرچه بهتر نماز جماعت مساجد در دستور کار است. 

 

کد خبر 1214401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha