اجرای نمایش میدانی «محشر» در شیراز

فتاحی گفت: نمایش میدانی «محشر» که بخش هایی از دنیای پس از مرگ را به تصویر می کشد از ۲۲ شهریور ماه در شهر شیراز به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، «مصطفی فتاحی»، امروز (شنبه 19 شهریور) از اجرای نمایش میدانی «محشر» در شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: نمایش میدانی «محشر» که بخش هایی از دنیای پس از مرگ را به تصویر می کشد از ۲۲ شهریور ماه در شهر شیراز به اجرا در خواهد آمد.

تهیه کننده نمایش میدانی «محشر» افزود: موضوع نمایش «محشر» به روایت زندگی شخصی اسمی پردازد که در اثر حادثه ای فوت کرده و وارد برزخ می شود و پرده هایی از عالم برزخ را مشاهده می کند.

وی اضافه کرد: «محشر» جدیدترین اثر سازمان هنری رسانه ‌ای «اوج» است که با مشارکت شهرداری شیراز و همکاری سپاه فجر فارس در شهر شیراز روز سه شنبه 22 شهریور راس ساعت ۲۰ اجرای خود را در شیراز، جنب کارخانه سیمان آغاز خواهد کرد.

فتاحی اعلام کرد: علاقمندان برای تهیه و رزرو بلیط این نمایش میدانی می توانند به وبسایت www.namaticket.ir مراجعه کنند، ارزش واقعی قیمت بلیت این نمایش ۱۳۰ هزار تومان است که بانیان فرهنگی و هنری هزینه آن را برعهده گرفته و تماشاگران هنگام خرید بلیت مبلغی پرداخت نمی ‌کنند.

وی گفت: از زبان هنر در این نمایش برای تبلیغ و اشاعه و حفظ دین استفاده شده است و در یک جامعه دینی، مقوله هنر از موثرترین و بهترین ابزارها برای ارائه حقایق و معارف دینی است.

خاطر نشان می شود، سازمان هنری رسانه ای «اوج» در زمینه هنرهای میدانی سابقه درخشانی دارد و نمایش های فصل شیدایی، شب های آفتابی، ستاره صبح، روشنای شب تار، تنهاتر از مسیح از تولیدات آن است و این سازمان با هدف تمرکززدایی نمایش ها از تهران و پایتخت، نمایش ها را در بازه های زمانی مختلف در شهرهای مختلف کشور به اجرا در می آورد.

کد خبر 1214403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha