پایان شهریور ماه آخرین مهلت تحویل خرید گندم تضمینی از کشاورزان سیستان وبلوچستان می‌باشد/در حال حاضر فقط مراکز خرید در شمال استان فعال است

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گفت: آخرین مهلت خرید گندم تضمینی مازاد بر مصرف از کشاورزان سیستان و بلوچستان پایان شهریور ماه  می باشد و در حال حاضر کار خرید گندم در شمال(سیستان) فعال و الباقی مراکز تعطیل است.

📌دکتر محمد رضا سرگزی اظهار داشت: به حول و قوه الهی امسال برداشت خوبی از کشت گندم داشتیم که تاکنون توانستیم بالغ بر ۳۷ هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان را خریداری نماییم. که نسبت به سال گذشته بسیار متفاوت و چشمگیر بوده است.

📌 به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان؛ دکتر محمدرضا سرگزی مدیرکل غله استان افزود: مبلغ کل گندم خریداری شده تاکنون بیش از ۴۲۷ میلیارد و ۷۶۳ میلیون تومان می باشد.

📌ایشان اعلام نمود این مقدار خرید گندم از کشاورزان توسط ۱۲ مرکز خرید دولتی و خصوصی انجام گرفته است.

📌دکتر سرگزی اظهار داشت: بیش از ۳۸۹ میلیارد و ۸۰۸ میلیون تومان از وجوه گندم خریداری شده به کشاورزان استان سیستان و بلوچستان پرداخت گردیده و الباقی وجوه با توجه به پیگیری های صورت گرفته با شرکت بازرگانی دولتی ایران در اسرع وقت به حساب کشاورزان استان واریز خواهد شد.

📌دکتر سرگزی در پایان افزود: کشاورزانی که تاکنون محصولات زراعی خود را به مراکز خرید تحویل نداده اند هر چه سریعتر اقدام نمایند چون به روزهای پایانی خرید نزدیک می شویم.

📌ایشان در پایان گفت:شروع فصل خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز استان از اوایل فروردین ماه آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1214414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha