«راه آهن و پرواز» ۲ چالش بزرگ خراسان جنوبی

نوفرستی با اشاره به اینکه راه آهن و بحث پروازهای فرودگاه بیرجند از چالش ها و مهمترین مشکلات خراسان جنوبی است، گفت: برخی از مدیران به خاطر کمبود پرواز از سفر به خراسان جنوبی خودداری می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ابوالفضل نوفرستی امروز (۱۹ شهریور) در جلسه تبیین نظام مسائل شناسی خراسان جنوبی اظهار داشت: در بسیج کارهای روی زمین مانده شناسایی و تکمیل می شود.

 

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی در ادامه گفت: ۱۹ قشر در بسیج با همراهی هیئت های اندیشه ورز برای حل مشکلات مردم در حال فعالیت هستند و امیدواریم شاهد افزایش همدلی ها باشیم.

 

وی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی همواره پای کار هستند، افزود اکنون که زمینه همدلی به وجود آمده است امیدواریم به یک نتیجه واحد برسیم و از این فرصت به وجود آمده به خوبی برای حل مشکلات مردم استان استفاده کنیم.

 

نوفرستی در خصوص مطالبه مردم استان در زمینه راه آهن عنوان کرد: این موضوع بسیار اهمیت دارد و یک مسئله اساسی است که می تواند سبب توسعه و پیشرفت استان شود و یک بحث جدی است.

 

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی در پایان گفت: بحث پروازهای استان خراسان جنوبی نیز یکی دیگر از مشکلات مهم استان است که سبب عدم حضور برخی از مدیران در استان می شود و امیدواریم شاهد حل این مشکل در استان باشیم.

 

 

کد خبر 1214424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha