لزوم تولید محتوا در فارس برای ترویج معارف اهل بیت (ع)

کامرانی گفت: هجدهمین سوگواره عاشورایی کانون فارس با هدف شناخت فرهنگ غنی قیام حضرت سیدالشهدا (ع) اجرا شد و برای ترویج معارف اهل بیت (ع) باید به تولید محتوا پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، «سعیدرضا کامرانی»، در هجدهمین سوگواره عاشورایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: هجدهمین سوگواره عاشورایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، سوگواره عاشورایی امسال با عنوان «حواریون امام حسین (ع)» برگزار شده است و روایت انسان‌ هایی است که هر چند به دین حضرت امام حسین (ع) نبودند اما همسفر کاروان حسینی شدند و به فیض شهادت رسیدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: هجدهمین سوگواره عاشورایی کانون فارس با هدف شناخت فرهنگ غنی قیام حضرت سیدالشهدا (ع) اجرا شد و برای ترویج معارف اهل بیت (ع) باید به تولید محتوا پرداخت.

وی اضافه کرد: باید ببینیم تا چه اندازه برای کودک و نوجوان و آینده‌ سازان از این فرصت و پیشینه درخشان امام حسین (ع) بهره گرفته ایم و در زمینه‌ معارف و زندگانی اهل ‌بیت (ع) برای مخاطب کودک و نوجوان تولید محتوا می ‌کنیم.

کامرانی تاکید کرد: مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری فارس باید تلاش کنند تا تولیدات این کانون در زمینه ‌های فرهنگی، هنری وادبی در زمینه ترویج فرهنگ معارف اهل‌ بیت (ع) افزایش یابد.

کد خبر 1214438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha