افزایش ۱۲.۵ درصدی تردد در محورهای موصولاتی لرستان

شیروانی، به افزایش تردد در محورهای موصولاتی استان لرستان اشاره کرد و گفت: از پنجم تا هفدهم شهریور میزان تردد وسایل نقلیه در در این محورها ۱۲.۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از لرستان، « مرتضی شیروانی»، امروز(19شهریور)، در جمع خبرنگارانذ با اشاره به آغاز طرح اربعین حسینی تا هفدهم شهریور، اظهارداشت: از پنجم تا هفدهم شهریور میزان تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی لرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲.۵ درصد افزایش یافته است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان افزود: بنا به تصاویر دوربین‌های ترددشمار جاده‌ای، تردد چهار میلیون و ۶۴۸ هزار و ۲۰۳ وسیله نقلیه در محورهای استان لرستان به ثبت رسیده است.

 

وی خاطرنشان کرد: بیشترین میزان تردد طی این مدت به ترتیب در محورهای سه راهی چالانچولان - خرم آباد، خرم آباد- پلدختر و سه راهی دورود- چالانچولان به ثبت رسیده است.

 

شیروانی بیان کرد: بیشترین سرعت متوسط وسایل نقلیه در آزادراه خرم آباد- پل زال با ۹۸.۳ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است و آزادراه خرم آباد-اراک با ۹۸ و آزادراه پل زال-خرم آباد با ۹۵ کیلومتر بر ساعت سرعت، ثبت بیشترین سرعت را به خود اختصاص داده‌اند.

 

وی ادامه داد: تردد ۵۸ هزار و ۷۱۲ وسیله نقلیه در محور سه راهی زانوگه_سیمره (به سمت ایلام) صورت گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از ۱۰۴ درصد رشد برخوردار است و تردد در مسیر برگشت این محور نیز ۳۴ هزار و ۸۲۲ وسیله نقلیه بوده که در مقایسه با سال قبل در همین مدت ۲۰ درصد افزایش دارد.

 

کد خبر 1214469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha