پویش «مداد رنگی» در آستانه اربعین حسینی و بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید برای کمک به دانش آموزان نیازمند اسفراین به همت کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا(س) اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «غلامحسن امیری» مدیر کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا سلام الله علیها اسفراین با اعلام این خبر گفت: با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی و نیز قرار گرفتن در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، پویش مداد رنگی برای جمع آوری و تهیه بسته های آموزشی و اهداء آن به دانش آموزان خانواده های نیازمند طراحی و اجرا شد.

 

وی اضافه کرد: در نظر داریم با اجرای این پویش همدلی، 110 بسته آموزشی شامل لوازم التحریر و کیف مدرسه به دانش آموزان نیازمند شناسایی شده برای حضور در مدرسه  اهدا کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا سلام الله علیها اسفراین، مبلغ در نظر گرفته را میانگین 300 هزار تومان برای هر بسته دانش آموزی اعلام کرد.

 

امیری در این باره اعلام کرد: خیران و مشارکت کنندگان در این پویش می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 5859837006989350 به نام کانون محبان الزهرا(س) واریز کنند.

 

وی همچنین از تهیه 72 بسته معیشتی خوار و بار به ارزش 5میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این بسته ها با نزدیک شدن اربعین حسینی و بزرگداشت این ایام بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

 

کد خبر 1214526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha