یادواره شهدای عملیات کربلای ۲ در خراسان جنوبی برگزار می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: یادواره شهید محمود کاوه و شهدای عملیات کربلای ۲ همزمان با ۲۷ شهریور در بیرجند برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی با بیان این مطلب در جلسه هماهنگی یادواره شهید والامقام محمود کاوه و شهدای عملیات کربلای ۲ اظهار داشت: این یادواره با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در ۲۷ شهریورماه در محل حسینیه جماران بیرجند برگزار خواهد شد.


وی از برگزاری نمایشگاه عکس و خاطرات شهید محمود کاوه و شهدای عملیات کربلای ۲ در حاشیه این یادواره به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس خبرداد و گفت: بسته های فرهنگی در این یادواره به همت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توزیع می‌شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه شهدا چشم و چراغ ملت هستند و نقش آنان این است که راه و مسیر خودمان را گم نکنیم، بیان کرد: باید در مسیر شهدا حرکت کنیم و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

 

طالبی متذکر شد: برای رسیدن به کمال و قرب الهی راه شهدا تعیین کننده مسیرمان است و باید در این مسیر معنوی گام برداریم.

 

وی با اشاره به اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان به برکت خون شهدا رقم خورده، اظهارداشت: امنیت امروز جامعه را مدیون خون شهدا هستیم.

 

طالبی تأکید کرد: اگر امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای است که دشمن جرأت هیچ گونه تحرک و تعرضی بر علیه کشورمان را ندارد، این رهاورد را مدیون خون شهدا هستیم.

 

وی زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا را وظیفه همگانی دانست و اضافه کرد: باید به صورت مستمر یاد و نام شهدا را با برگزاری یادواره شهدا زنده نگهداریم و این موضوع حداقل وظیفه است.

 

معاون استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: شهید محمود کاوه در شرایطی سخت و دشوار برای ملت ایران جانفشانی و امنیت را برای منطقه کردستان به یادگار گذاشت.

 

طالبی افزود: باید یادواره شهید محمود کاوه در خور شأن این شهید بزرگوار برگزار شود. 

 

 

 

کد خبر 1214568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha