فیلم سینمایی «شهر ایستاده‌» در دزفول اکران می‌شود

فرماندار ویژه دزفول از رونمایی و اکران فیلم «شهر ایستاده‌» به مناسبت هفته دفاع مقدس در دزفول خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوزستان، «علی فرهمندپور» امروز (شنبه ۱۹ شهریور) در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: نگاه‌ ویژه ای به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان دزفول وجود دارد چرا که دزفول پایتخت مقاومت و پایداری کشور است.

 

فرماندار ویژه شهرستان افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس دزفول در واقع تداومِ برنامه‌های چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری دزفول هستند.

 

وی اضافه کرد: رونمایی از فیلم سینمایی «شهر ایستاده» در هفته دفاع مقدس اتفاق خواهد افتاد و طی ۱۰ روز به صورت عمومی در شهرستان اکران و پس از آن برای شرکت در جشنواره عمار ارسال خواهد شد.

 

فرهمندپور ادامه داد: این فیلم مقاومت و پایداری مردم شهرستان دزفول در طول دفاع مقدس و امنیت امروز را به نمایش گذاشته است.

 

وی با اشاره به بازسازی برخی از صحنه‌های بمباران‌های دزفول در این فیلم تصریح کرد: کارگران و اکثر بازیگران این فیلم از فرزندان دزفول هستند و تمام صحنه‌های آن در شهرستان ضبط شده است.

 

فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: هفته دفاع مقدس امسال با اربعین حسینی مصادف شده است که می توان از این ظرفیت استفاده ویژه‌ای کرد.

 

وی با بیان اینکه امسال نیز پیاده روی نمادین اربعین از حرم مطهر سبزقبا به سمت حرم محمد بن جعفر برگزار خواهد شد ابراز کرد: عزاداری ۱۰ روز پایانی ماه صفر بعد از اربعین حسینی در بین الحرمین نمادین دزفول برگزار خواهد شد.

 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول با تاکید بر برگزاری برنامه‌های مناسب و پربار هفته دفاع مقدس در تمامی بخش‌های شهرستان بیان کرد: وجود پایگاه چهارم شکاری وحدتی در دزفول ظرفیت ویژه‌ای است که لازم است در ایام هفته دفاع مقدس از آن بهره برد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: امسال پس از وقفه در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس به دلیل شیوع ویروس کرونا لازم است به طور ویژه به برگزاری آنها پرداخت و با افزایش، مشارکت مردم رنگ و بوی خاصی به ایام پیش‌ رو داد.

 

کد خبر 1214581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha