آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک دچار کمبود نیروی انسانی است

حسنوند با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک دچار کمبود نیروی انسانی است گفت: در جهت افزایش سطح کیفیت آموزش و پرورش، ضرورت دارد این موضوع مهم مورد بررسی قرار گیرد و تصمیمات لازمه اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «فریدون حسنوند» امروز (شنبه ۱۹ شهریور) در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک، با بیان اینکه امروز دغدغه ما باید آموزش و پرورش باشد چرا که آینده کشور در گرو آن است اظهار کرد: در شهرستان اندیمشک در کنار توجه به فضای آموزشی به فضای ورزشی، کانون‌های پرورش فکری و قرآن و عترت توجه و خوشبختانه در این زمینه موفق عمل شده است.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تقویت انجمن اولیا و تعامل بین معلم و دانش‌آموزان و اولیا با معلمان آموزش و پرورش افزود: آموزش و پرورش محل پرورش و تکامل افراد است و باید از ظرفیت‌های بین دستگاهی در آموزش و پرورش استفاده شود.

 

وی با اشاره به اینکه باید شور و نشاط به مدارس بازگردد اذعان کرد: امروز دنیا با تکنولوژی بروز در جهت کسب علم حرکت می‌کند و معلمان، دانش‌آموزان‌ و فضاسازی مدارس باید به سمت هوشمندسازی برود و آموزش و پرورش به این موضوع نگاه ویژه داشته باشد.

 

حسنوند تصریح کرد: برخی از مدارس شهرستان اندیمشک که داری قدمت چند ده ساله هستند، نیاز به بازسازی دارند و با پیگیری‌های صورت گرفته تجهیزات جدید برا آغاز سال تحصیلی جدید آموزشی به مدارس اندیمشک و بخش الوارگرمسیری تزریق خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک دچار کمبود نیروی انسانی است عنوان کرد: نیروی انسانی و نیروهای خدماتی آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک جوابگو نیستند و در جهت افزایش سطح کیفیت آموزش و پرورش، ضرورت دارد این موضوع مهم مورد بررسی قرار گیرد و تصمیمات لازمه اتخاذ شود.

 

«پیمان جهانگیری» نیز با اشاره به اینکه زندگی همه ما وابسته به آموزش و پرورش است بیان کرد: زحمات فرهنگیان قابل تقدیر است و ما در کنار آموزش و پرورش در جهت تعلیم و تربیت دانش‌آموزان هستیم.

 

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش اندیمشک با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر شاهد توسعه فضای آموزشی بوده‌ایم ادامه داد: برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید هيچگونه مشکلی در شهرستان اندیمشک وجود ندارد و آماده آغاز سال جدید تحصیلی و بازگشایی مدارس است.

 

وی خاطر نشان کرد: ما همه در کنار آموزش و پرورش هستیم و با برنامه خوبی که از سوی آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک صورت گرفته، عقب‌افتادگی آموزشی در دوران کرونا با کلاس‌های فوق‌العاده در حال جبران شدن است و آموزش و پرورش باید تلاش خود را در این زمینه بیشتر کند.

 

کد خبر 1214590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha