برگزاری ۷۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در آستارا

سرهنگ قنبری از برگزاری ۷۰ ویژه برنامه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بندر آستارا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، «بهزاد قنبری» امروز(شنبه، ۱۹ شهریور) در جلسه برنامه‌‎ریزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: در هشت سال جنگ تحمیلی، با اتحاد و انسجام در میان نیروهای انقلاب اسلامی، حماسه‌ای مقدس شکل گرفت که در تاریخ کشورمان ثبت شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا هفته دفاع مقدس را فرصتی برای احیای فرهنگ ایثار و مقاومت دانست و بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت در بین نسل امروزی تاکید کرد.

 

وی با اشاره به اینکه با خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان انقلاب اسلامی به ثمر نشست و تثبیت شده است، تصریح‌کرد: امروز همه مسئولین مکلف هستند انقلاب را در عرصه‌های مختلف همراهی کند تا پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش برسد.

 

سرهنگ قنبری با بیان‌اینکه ۴۳ سال است در تحریم هستیم و دشمان برای ضربه زدن به انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، گفت: با تکیه به توانایی داخلی و جوانان در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته‌ایم و این مسیر ادامه دارد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه برای هفته دفاع مقدس امسال ویژه برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده است، تصریح‌کرد: بیش از ۷۰ ویژه برنامه برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس پیش‎بینی شده که اجراء می‌شود.

 

وی ادامه داد: ویزیت رایگان بیماران، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برپایی میزهای خدمت، نشست‌های بصیرتی، یادواره‌های شهدا، تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس، مشاوره‌های حقوقی و درمانی، گلباران مزارهای شهدا و مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است.

 

قنبری برباشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‎‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و از متولیان امر خواست در فضاسازی شهر همت ویژه داشته باشند.

 

 

کد خبر 1214598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha