تمهیدات لازم برای بازگشایی حضوری مدارس فراهم شود

حسین میرزایی گفت: بنا بر اعلام ستاد کرونای کشور سال تحصیلی جدید به صورت حضوری برگزار می شود از همین رو باید تمهیدات لازم را برای این موضوع فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، «محسن حسین میرزایی» امروز (شنبه ۱۹ شهریور) در ستاد استانی کرونا که در سالن شهید مردانی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اظهار داشت: تدابیر لازم برای اعتمادآفرینی خانواده‌ها به‌منظور حضور فرزندان خود با خیالی آسوده در مراکز آموزشی اندیشیده شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تزریق دزهای یادآور واکسن علیه ویروس کرونا در دستور کار تمامی گروه‌های سنی هدف باشد.

 

حسین میرزایی با اشاره به کاهش قابل‌توجه موارد ابتلا و مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: رسیدن به شرایط کنونی حاصل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی، تزریق واکسن به‌موقع و اقدامات پیشگیرانه است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شرایط کنونی وضعیت کووید ۱۹ نباید باعث شود تا مردم و مسئولان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله ‌گذاری اجتماعی کوتاهی کنند.

 

حسین میرزایی با اشاره به بازگشت زائران حسینی و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی اربعین افزود: مراقبت‌های لازم پس از بازگشت این زائران به استان انجام تا از انتقال احتمالی ویروس‌ها به‌ویژه کرونا جلوگیری شود.

 

وی بر ضرورت آگاهی رسانی و اقناع سازی مردم در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، خاطرنشان کرد: رسانه‌های گروهی اقنا‌ع‌سازی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به‌صورت جدی در دستور کار قرار دهند.

 

کد خبر 1214611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha