واسطه گری حاکمیت در اتصال بخش نیروهای انسانی و تولید

حجت الاسلام پژمانفر با بیان اینکه چسبندگی کامل بین نیروهای انسانی و تولید در کشور ایجاد نشده است؛ گفت: دولت ها باید این واسطه گری را در اتصال بخش نیروهای انسانی و بخش تولید ایفا کنند.

حجت الاسلام «نصرالله پژمانفر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، در خصوص بکار گیری نخبگان و فعالان اقتصادی برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و نقش حاکمیت بیان کرد: در حال حاضر ظرفیت بسیار خوبی در ارتباط با نیروهای جوان و مستعد برای ورود در بخش های مختلف کشور و حل وفصل مسائل وجود دارد. 


نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: ظرفیت خوبی از این جوانان در بخش های تحصیلات تکمیلی وارد و تحصیلات عالی را در مقاطع مختلف طی کردند و یک قدم به سمت جلو برداشتند و به عبارتی این جوانان توانمند در موضوع بازار و صنعت و خدماتی که باید به صورت گسترده در بخش های مختلف ارائه کنند، ورود کردند و توانستند این کار را انجام دهند.


وی گفت: اما آن چسبندگی کامل بین نیروهای انسانی و تولید شامل خدمات، کشاورزی، صنعت و بخش های مختلف دیگر به معنای کامل ایجاد نشده که این حس را ایجاد کند که خود را در عرصه تولید جلو ببرد و نهایتا بتواند گرهی از گره های بازار را به معنای جامع آن حل کند.


حجت الاسلام پژمانفر بیان کرد: این مسئله دستوری نیست و اینکه تکلیف کنیم که نخبگان به صنعت، کشاورزی و خدمات اتصال پیدا کنند و مشکلات خود را حل کنند در حالی که باید به گونه ای باشد که هر دو طرف احساس نیاز به یکدیگر داشته باشند و بدانند موفقیت هر کدام در این مسئله، نیازمند قرار گرفتن هر یک در کنار بخش دیگر است. 


وی افزود: اینجا وظیفه حاکمیت و دولت ها روشن می شود که دولت ها باید این واسطه گری را در اتصال بخش نیروهای انسانی و بخش تولید ایفا کنند و به نظر بنده راه طولانی در این خصوص در پیش داریم.

انتهای پیام/

کد خبر 1214647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha