اربعین بهانه‌ای برای آفند فرهنگی و شلیک رسانه‌های ما به قلب دشمنان است

سردار مرادحاجتی حرکت عظیم اربعین حسینی را نمایش اقتدار و وحدت شیعیان و مسلمانان جهان دانست و گفت: رسالت اهل هنر و رسانه در این است که پیوند دفاع مقدس و عاشورا را مستحکم تر کرده و آن را در قالب جهاد تبیین به افکار عمومی معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوزستان، «سردار عبدالرضا مرادحاجتی» امروز (شنبه ۱۹ شهریور) در جلسه شورای اداری، با تاکید بر برنامه‌ریزی لازم جهت انجام هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: پیوند معنادار گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی باید با زبانی هنرمندانه و در سطحی بین المللی انتقال داده شود.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: حرکت عظیم اربعین حسینی، نمایش اقتدار و وحدت شیعیان و مسلمانان جهان است؛ حرکتی که همه دنیا شاهد هستند که رسانه های متعدد غربی هیچ واکنش و خبری از آن را منتشر نمی کنند و این نشانه وحشت آنها از این راهپیمایی بزرگ است.

 

وی اضافه کرد: فرهنگ غنی دفاع مقدس تداوم همین فرهنگ عاشوراست و رسالت اهل هنر و رسانه در این است که این پیوند را مستحکم تر کرده و آن را در قالب جهاد تبیین به افکار عمومی معرفی کنند.

 

سردار مرادحاجتی یاد آور شد: اربعین مسیر تکرار راهیان نور است و ما همیشه باید برای این مناسبت های معنوی و ارزشی تولید محتوای لازم را برای ارائه داشته باشیم.

 

کد خبر 1214648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha