آماده باش کامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه در اربعین حسینی

محمدی گفت: تیم های امداد هوایی، اسکان اضطراری و درمان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در آ‌ستانه فرا رسیدن اربعین حسینی در آماده باش کامل به سر می برند تا در صورت بروز مشکل، برای پیگیری امور ورود کنند.

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، با اشاره به اسکان زائران اربعین توسط هلال احمر استان کرمانشاه گفت: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در راستای عمل به وظایف ذاتی خود نسبت به ایجاد چهار اردوگاه اضطراری اقدام کرده است و اکنون بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر زائر را در این اردوگاه ها اسکان داده است.   

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر ۲۳ پایگاه فعال جمعیت هلال احمر در طول مسیر به زوار اربعین حسینی خدمات ارائه می دهند‌.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سفر اربعین، مردم با حفظ مسائل ایمنی وارد مرز شوند. 

 

محمدی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر با تمام توان خود در تلاش است تا به زائرین اربعین حسینی خدمات شایسته ارائه کند و به همین منظور، برای رفع مشکلات و نواقص احتمالی به صورت شبانه روزی در حال بازدید از مراکز درمانی ثابت و سیار مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر هستیم.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اظهار کرد: تعدادی بسیار زیادی از امدادگران، پزشکان و پرستاران داوطلب جمعیت هلال احمر برای شرکت در عملیات خدمت‌رسانی در اربعین در دو سوی مرز ایران و عراق، ثبت نام کردند و در حال انجام وظیفه هستند.

 

 

 

 

کد خبر 1214659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha