اجرای طرح «اطعام حسینی» با اهدای ۱۵۰ بسته گوشت گرم به همت کانون امام خامنه ای باغ معروف تبریز

اعضای کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای باغ معروف تبریز، در شانزدهمین مرحله و در قالب طرح « اطعام حسینی»، با مشارکت خیرین و خادمیاران کانون خدمت رضوی، ۱۵۰ بسته گوشت گرم تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

«رضا عابدی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان آذربایجان شرقی ضمن تسلیت ایام ماه صفر،اظهار کرد: صد و پنجاه بسته گوشت گرم به همت جوانان تلاشگر کانون با مشارکت خادمیاران کانون خدمت رضوی مسجد،تهیه و در اختیار خانواده های بی بضاعت منطقه قرار گرفت.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای مسجد محمد رسول الله (ص) روستای باغ معروف تبریز گفت: احسان و نيكوكاري، از آغاز خلقت بشر تاكنون مورد توجه آحاد مردم با هر نظر و عقيده‌اي بوده و هست. انسان‌هاي نيک انديش در همه عصرها و نسل‌ها، به عناوين مختلف و بر اساس توان مادي و معنوي خود، اين امر انساني و خداپسندانه را در دستور كار خود قرار داده‌اند؛ چرا که احسان و نیکوکاری و گسترش آن در جامعه از نیرومندترین عواملی است که مردم را به استفاده بهینه از نعمت ‌های الهی هدایت می‌کند.

عابدی افزود: بر همین اساس و در راستای کمک های مومنانه و همدلی کانون و در قالب احسان حسینی(ع)، با کمک خیرین در شانزدهمین مرحله کمک مومنانه، یک رأس گوسفند نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ذبح و این گوشت‌های قربانی در بسته های یک و نیم کیلوگرم به تعداد چهل بسته به همراه صد و ده بسته گوشت گرم دیگرتقدیم خانواده های بی بضاعت و ایتام شد.

وی ارزش گوشت‌های توزیع شده را بیش از بیست میلیون تومان اعلام کرد و گفت: گوشت‌های توزیع شده به همت خیرین ودفترآستان قدس رضوی تبریزتامین شده است.

عابدی پخت و توزیع آش تبرکی رضوی همراه با نان و سبزی در سالروز شهادت حضرت رقیه (س) دخت سه ساله امام حسین (ع) با همکاری کانون محله ای خادمیاران و کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای باغ معروف را از دیگر برنامه های اجرایی در این ایام برشمرد.

وی اظهارکرد: فعالان کانون،مسجد، کانون خدمت رضوی با همراهی خیرین در سال گذشته در رزمایش همدلی و کمک مومنانه به فرمان رهبری لبیک گفته و با جمع آوری کمک های مردمی و خیرین، بسته های غذایی و بهداشتی در طول پانزده مرحله،تهیه و در مناسبت های مختلف در اختیار نیازمندان قرار دادند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای باغ معروف ضمن تجلیل از مشارکت کنندگان دراین امور خیرخواهانه،خاطرنشان کرد: با کمک مردم مومن و ولایتمدار و خیرین ارجمند،به لطف خداوند سبحان خدمت رسانی به نیازمندان همچنان ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 1214681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha