تقدیر از مواضع انقلابی معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در نامه‌ای از مواضع انقلابی و صریح معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره سلبریتی‌های غرب‌زده تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معرف و نهی از منکر کشور، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در نامه‌ای از مواضع انقلابی و صریح معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره سلبریتی‌های غرب‌زده تقدیر کرد.

در نامه دکتر سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مواضع صریح دکتر محمود سالاری معاون هنری آن وزارتخانه اشاره شده و آمده است: «در شرایطی که بسیاری از مسئولان نظام از بیان حقایق و نام بردن واژه امر به معروف و نهی از منکر طفره می روند این اظهارات، نگاه امیدوارانه ای را به مجموعه مدیران کشور شکل می دهد.»

وی افزوده است: «چنین رویکردهایی در همه مدیران کشور فرهنگ سازی و نهادینه شود تا آنچه در جلسات بیان می دارند بدون هراسی از هیاهوی فضای رسانه ای صیانت نشده باشد که با زبان منطقی و هنرمندانه برای عامه مردم تبیین گردد.»


معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چندی قبل در سخنانی گفته بود: «اگر هنرمندی بخواهد بی‌اخلاقی یا اخلاق لیبرالی را ترویج کند، دلیل ندارد دولت از او حمایت کند. هر فردی که می‌خواهد به جمهوری اسلامی توهین کند، پولش را از همان افرادی بگیرد که به او می‌گویند توهین کند. چه ضرورتی دارد دولت از او حمایت کند؟»

کد خبر 1214732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha