لزوم تلاش اساتید برای تهیه پادزهر القائات دشمن

آیت الله عبادی با بیان اینکه اساتید پادزهر القائات دشمن را تهیه کنند، گفت: در یک جامعه بصیر و عاقل این استعمار بی دین نمی تواند جلو بیاید و دست به انواع فسادها می زند و یکی از آن ها درهم شکستن عفاف و حجاب و ارزش ها است و به آن طرح «اندلسی» می گویند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز یک شنبه(۲۰ شهریور) در مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه بیرجند اظهار داشت: عنوان ضیافت اندیشه تعبیر جالبی است چرا که انسان اندیشه است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: انسانی به کمال می رسد که اندیشه اش تغذیه شود و از بدن چیزی باقی نخواهد ماند.

 

وی با تاکید بر اینکه شأن دانشگاه و حوزه این است که اندیشه را تغذیه کند، گفت: بر اساس پژوهش هایی که دارید قضایای بسیاری را بررسی خواهید کرد و شرایطی فراهم شود که به اندیشه فرصت دهد.

 

آیت الله عبادی در ادامه بیان کرد: انسان تحت تاثیر دیدنی ها و شنیدنی ها قرار می گیرد و جمع بندی این موضوعات در دل انسان قرار دارد و اگر رعایت برخی از اصول ظاهری نشود به دل فرصت تاثیر اندیشه نمی دهد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت سالم نگهداشتن محیط عنوان داشت: محیط سالم، دل را سالم نگه می دارد و این فضاهای مجازی و حقیقی و نفوذهای دشمن باعث می شود تا جوانان ما در حیرت ضلالت بماند.

 

وی در ادامه تاکید کرد: باید پادزهر القائات دشمن توسط اساتید بر اساس گفتنی های لازم تهیه شود و آن را اشباع کند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه محیط علم نباید محیط تظاهر باشد، گفت: مسائل عفاف و حجاب یکی از مسائل تاثیرگذار در محیط علم است و یک مسئله حقوقی محسوب می شود و باید روی این زاویه تحقیق و پژوهش شود و این طور ساده حقوق دیگران را ضایع نکنیم و نگذاریم بشر را به پرتگاه ببرند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به مسئله قانون اظهار داشت: تمام جهان هستی قانون است و شریعت و اخلاق تمامش قانون است و حرف زدن و شنیدن قانون دارد و جدی تر از قانون مسئله ای در عالم نداریم و هر لحظه در این جامعه صدها میلیون امتیاز قانون داریم و شاید تعجب آور باشد.

 

وی ادامه داد: برخی افراد با ادعای روشن فکری می گویند فلان قانون را قبول نداریم و این تمدن از هر وحشی گری، وحشی تر است و چرا برای فرزندان خود قانون را تفهیم نمی کنیم که در کدام کشور یک قانون رسمی علنا به روی زمین گذاشته شود و قانون رعایت نشود.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه برای گسترش اندیشه ای باید خود را به منطق و علم و استدلال مجهز کنیم، افزود: کار پیامبران الهی همین بوده است و استبدادگران متاسفانه با ظلم های خود مانع این کار می شده اند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اروپای وحشی و استعمارگر بی عقل و بی دین بدترین آفت بشر است، گفت: این ها منطق ندارند و به دنبال سلطه بر بشر هستند و طرحشان افساد و دزدکردن مردم، ایجاد اختلاف بین مردم و ناامید کردن مردم در کنار انواع و اقسام فسادها است.

 

وی در ادامه تاکید داشت: در یک جامعه بصیر و عاقل این استعمار بی دین نمی تواند جلو بیاید و دست به انواع فسادها می زند و یکی از آن ها درهم شکستن عفاف و حجاب و ارزش ها است و یک طرح استعماری محسوب می شود و به این طرح ، طرح اندلسی می گویند.

 

آیت الله عبادی در ادامه گفت: طرح «اندلسی» اکنون در تمام کشورها از جمله ایران اسلامی در حال اجراشدن است و بدون بی غیرت کردن مردم هستند و نباید دشمن را ضعیف بشمارید و باید به فرزندان خود هشدار دهیم و حد توقف این طرح ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: اگر کوتاهی کنیم دنیا به قتلگاه اندلس تبدیل خواهد شد و تکلیف همه ما این است که جامعه خود را مجهز به علم، بصیرت، خدمت و عشق به معنویت کنیم و امیدواریم این طرح ضیافت اندیشه به معنای تامش برای دانشجویان یک محیط مفید و موثر بسازد.

 

کد خبر 1214775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha