برنامه های هفته دفاع مقدس در جهرم به سمت مردم محوری حرکت کند

شعبانی با تاکید بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت طلبی به نسل جوان، گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس به سمت مردم محوری حرکت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،  «محمدحسن شعبانی»، امروز (یکشنبه ۲۰ شهریور) در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی گرامی داشت هفته دفاع مقدس که در فرمانداری ویژه جهرم برگزار شد، گفت: هفته دفاع مقدس یاد آور تلاش و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزشهای انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند و باید ایثار و فداکاری آن دوران را باید به نسل جوان منتقل کرد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های جوانان انقلابی است که با تاسی از امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا توانستند اتفاقی مهم برای کشور عزیزمان رقم بزنند، افزود: بنابراین با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر می توانیم زمینه ساز ترویج فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جدید باشیم.

 

رئیس ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان جهرم گفت: با توجه به جنگ اقتصادی استکبار جهانی علیه کشورمان به خاطر پیشرفت ها و بالندگی نظام جمهوری اسلامی، هفته دفاع مقدس امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید از هرسال باشکوه تر برگزار شود.

 

شعبانی با اشاره به اینکه جنگ و دفاع مقدس را مردم اداره کردند و ادامه این کار و بزرگداشت‌ها باید با حضور مردم اتفاق بیفتد، بیان داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس بر این روال نیست که به صورت اداری و دستگاهی انجام شود، بلکه مدیریت کار با دستگاه‌ها و نقش و جایگاه مردمی برقرار خواهد بود و تمام حرکات زمانی به درستی پیش می رود که در کنار مردم بمانیم.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه در طول این هفته برنامه های شاخصی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد، اعلام کرد: برنامه هایی شامل برگزاری مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، غبارروبی مزار شهدای، برگزاری نشست های روشنگری، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری اردوهای جهادی سلامت، زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، نورافشانی در میادین سطح شهر، یادواره شهدای شهرستان،  برگزاری نمایشگاه هفته دفاع، نورافشانی، برگزاری مسابقات ورزشی، اجتماع پیشکسوتان، رژه خودرویی و موتوری و … در ایام هفته دفاع مقدس در شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

در این جلسه ضمن همفکری اعضای ستاد گرامی داشت هفته دفاع مقدس شهرستان جهرم، پیشنهادات و نظرات برای گرامی داشت این هفته ارائه شد و برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه های هفته دفاع مقدس با همکاری تمام سازمان ها، نهادها و ارگان ها مورد تاکید قرار گرفت.

 

کد خبر 1214788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha