آماده باش ۱۳ پایگاه هلال احمر استان در خدمت رسانی به زائران اربعین

شعبانزاده از آماده باش ۱۳ پایگاه هلال احمر استان مرکزی در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

«عبدالکریم شعبانزاده» با اشاره به بسته شدن مرزهای عراق به دلیل ازدحام جمعیت زائران اربعین حسینی در مرزها و اعلام شرایط زرد از طریق جمعیت هلال احمر کشور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: اقداماتی از روز جمعه توسط جمعیت هلال احمر استان به منظور خدمات رسانی به زائرانی که در مسیر هستند در حال انجام است.


سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: 13پایگاه جمعیت هلال احمر استان مرکزی به حالت آماده باش در آمده اند و در حال خدمت رسانی به زائران که از مسیر استان مرکزی عبور می کنند هستند.


وی با اشاره به اینکه پایگاه امداد و نجات شهید احمدی بیغش در شهر توره شهرستان شازند، ورودی استان مرکزی برای زائرانی است که در حال برگشت هستند، ادامه داد: در این پایگاه شرایط اسکان اضطراری برای زائران فراهم شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: 730 باکس آب معدنی یک و نیم لیتری به ارزش 16 میلیون تومان توسط خیرین تامین و دپو شده است تا درصورت نیاز بین هموطنان توزیع شود.


این مقام مسئول اضافه کرد: علاوه بر آماده باش و فعالیت 13 پایگاه امدادی استان، سه دستگاه خودرو آمبولانس نیز در سه محور اراک قم، اراک توره و اتوبان ساوه همدان به منظور خدمت رسانی بهتر به زائران مسقر شدند تا با تمام توان عملیاتی پاسخگویی مناسبی در صورت ایجاد حادثه داشته باشیم.

 

 

کد خبر 1214797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha