کاروان بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز به کربلا اعزام شد

صیادی با اعلام خبر اعزام کاروان علوم پزشکی به اربعین حسینی گفت: کاروان بهداشت و درمان البرز با هدف خدمت رسانی به زائران حسینی به کربلا اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی البرز « شهرام صیادی» با اعلام خبر اعزام کاروان علوم پزشکی به اربعین حسینی گفت: کاروان بهداشت و درمان البرز به کربلا اعزام شد. 

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: با هدف خدمت رسانی و ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین حسینی  تا کنون  ۱۰۰ نفر نیروی بهداشت و درمان در قالب گروه های مختلف به کشور عراق اعزام شده اند. 

 

 

وی خاطر نشان کرد: این کاروان با حضور ۸۸ مدافع سلامت طبق سال های گذشته با همکاری دانشگاه علوم پزشکی البرز ، بسیج جامعه پزشکی وفعالان و تلاشگران بخش خصوصی متشکل از نیروهای فوریت پزشکی، پرستار، پزشک عمومی ، پزشک متخصص، بهیار ، ماما، کارشناسان بهداشتی، کارشناسان روان و علوم آزمایشگاهی جهت برپا کردن موکب سلامت البرز در کربلا اعزام شدند. 

 

وی تصریح کرد: این کاروان که ظهر امروز با بدرقه سایر کارکنان بهداشت و درمان از ستاد دانشگاه انجام شد قرار است به مدت یک هفته به زائرین امام حسین(ع)  ارایه خدمت به صورت شبانه روزی داشته باشند.

 

 

کد خبر 1214815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha