دولت تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به زائران انجام می دهد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دولت تمام تلاشش را برای ارائه خدمات مطلوب به زائران انجام می دهد ولی باید پیش بینی ها مقداری دقیق تر صورت می گرفت تا این مشکلات ایجاد نمی شد.

غلامرضا منتظری در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به راهپیمایی اربعین گفت: استقبالی که امسال از راهپیمایی اربعین امام حسین(ع) شده است کم نظیر است، یکی از مهمترین مسائلی که الان چالش برانگیز شده است عدم انطباق بین امکانات و خدماتی است که باید به زائران داده شود.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یک جایی دست ما کوتاه و خرما بر نخیل است دولت تمام تلاشش را برای ارائه خدمات مطلوب به زائران انجام می دهد ولی باید پیش بینی ها مقداری دقیق تر شکل می گرفت  که این مشکلات شکل نمی گرفت.

 

وی ادامه داد: زائران امام حسین (ع) براساس عشق و علاقه ای که دارند مشکلات و کاستی ها را تحمل می کنند اما شایسته است که پیش بینی ها دقیق تر شکل می گرفت که با توجه به گرمای شدید هوا و ازدحام جمعیت شاهد رنجش کمتر زائران باشیم.

 

نماینده مردم گرگان در مجلس تاکید کرد: ما با دوستان ارتباط داریم و گزارش ها نیز  حاکی ازاین  است که تعداد  زیادی از زائران این موضوع گله مند نیستند.البته به هر حال هشدارها داده شد که همه افراد به سمت مرزها حرکت نکنند.نمی شود هم جلوی شورو اشتیاق را به صورت قانونی گرفت.

 

وی خاطر نشانکرد: معدل کاردولت و اقدامات انجام شده در راهپیمایی امسال  رضایت بخش است. مردم خوب استان ایلام از تمام ظرفیت ها برای خدمات دهی به زائران استفاده می کنند امیدواریم که گره گشایی ها زودتر اتفاق بیفتد وما شاهد رضایتمندی بیشتر زائران باشیم.

کد خبر 1214818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha