توسعه مرکز مازندران نیازمند تدوین سند چشم انداز ۱۰ساله است

بابایی کارنامی با بیان اینکه به مطالبات مردم باید با نگاه کارشناسی پاسخ داد، پیگیری مشکلات مردم را از مدیران شهرستانی مطالبه کرد و گفت:برای اینکه به نقطه مطلوب برسیم باید چشم‌انداز ۱۰ ساله را برای آینده مرکز استان مازندران ترسیم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، «علی بابایی کارنامی» امروز یک‌شنبه(۲۰شهریور) در جلسه شورای اداری مرکز مازندران، به عملکرد مدیران شهرستان ساری در طول یک سال گذشته اشاره کرد و با اعلام رضایتمندی از اقدامات مدیران در حوزه ‌های مختلف، برامید آفرینی و ایجاد نشاط در جامعه تأکید کرد.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خدمت به مردم را مهم‌ترین رویکرد مسئولان دانست و افزود: مردم از ما توقع خدمات رسانی دارند اما خدمت رسانی باید برابر با قانون باشد؛ بر اساس آخرین پردازش سطح ملی تقریبا برای یک دقیقه قانون‌گذاری یک میلیارد تومان هزینه دارد.

 

وی با بیان اینکه به مطالبات مردم باید با نگاه کارشناسی پاسخ داد، پیگیری مشکلات مردم را از مدیران شهرستانی مطالبه کرد و گفت: ما نیز در سطح ملی پیگیر مطالبات هستیم.

 

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی افزود: برای اینکه به نقطه مطلوب برسیم باید چشم‌انداز ۱۰ ساله را برای آینده مرکز استان مازندران ترسیم کنیم.

 

وی یادآور شد که در هفته دولت ۵ وزیر دولت سیزدهم وارد استان مازندران شدند که در طول انقلاب بی‌سابقه بوده است این نشان از آن دارد که دولت مردمی برای خدمات‌رسانی به مردم پای کار است.

 

بابایی کارنامی وحدت و یکپارچگی را رمز عبور از مشکلات دانست و بر هم افزایی و همکاری همه مسئولان برای توسعه و پیشرفت همه جانبه مرکز استان تاکید کرد.

کد خبر 1214864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha