تاکید استاندار مازندران برای اجرای طرح هادی در روستای گردشگری شانه تراش تنکابن

حسینی پور ضمن تحسین عملکرد جوانان روستای شانه تراش منطقه دوهزار تنکابن برای اجرای طرح های بوم گردی در این منطقه، خواستار اجرای طرح هادی این روستا با هدف رونق گردشگری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید محمود حسینی پور» امروز( ۲۰شهریور) در جمع اهالی روستای شانه تراش منطقه دوهزار تنکابن ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: امید است تصمیات این سفر شهرستانی مدیران دستگاه های اجرایی استان به تنکابن به برکت اربعین حسینی به رفع مشکلات مردمان شریف این منطقه بیانجامد.


استاندار مازندران به پیشینه مردمان مازندران در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اشاره کرد و گفت: مردم این استان می توانند در حوزه های مختلف اتفاقات خوبی را رقم بزنند و شاهد رشد و توسعه همه جانبه باشیم.

 

وی بااشاره به ظرفیت های روستای شانه تراش منطقه دوهزار تنکابن در حوزه های کشاورزی، دامپروری و گردشگری، افزود: جوانان و تحصیلکرده های این منطقه با این ظرفیت ها نباید منتظر شغل دولتی باشند.

 

حسینی پور با بیان اینکه این روستا می تواند مقصد گردشگری باشد، گفت: باید زیرساخت های بوم گردی با ظرفیت اقامت شبی ۵۰۰نفر در این روستا فراهم شود.

وی با بیان اینکه این منطقه می تواند مقصد گردشگران بین المللی از کشورهای حاشیه خزر باشد،‌ادامه داد: جوانان روستا می توانند با رونق گردشگری،‌اقتصاد روستا را متحول کنند.

 

حسینی پور با بیان اینکه برنامه توسعه بنیاد مسکن تحت عنوان طرح هادی باید در روستای شانه تراش منطقه دوهزارتنکابن اجرایی شود، افزود: این روستا باید الگویی برای سایر روستاهای استان شود.

وی خطاب به معاون عمرانی استانداری مازندران خواستار تامین یک دستگاه خودروی حمل زباله از این روستا با توجه به اینکه مقصد گردشگران است، شد.

 

 

کد خبر 1214874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha