تدوین ماموریت تربیتی مشترک آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس

عسکری گفت: ماموریت تربیتی مشترک آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس تدوین می ‌شود تا از انجام کارهای پراکنده و چندگانه جلوگیری شود و دانش‌ آموزان و خانواده‌ها دچار سردر‌گمی نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، «محمدخلیل عسکری»، امروز (یکشنبه 20 شهریور) در جلسه مشترک بررسی راه‌ های همکاری بیشتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان، اداره نوسازی و سازمان دانش ‌آموزی فارس گفت: مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و اداره نوسازی و سازمان دانش ‌آموزی فارس دارای ظرفیت های مشترکی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: هم‌ افزایی این دستگاه ‌ها به تربیت صحیح نسل حاضر کمک می کند و برگزاری این نشست ‌های مشترک میان این دستگاه ها در سال تحصیلی جدید موجب می شود تا این برنامه‌ ها به عنوان سیاست ‌های راهبردی استان فارس برای تربیت نسل پیش رو در دستور کار قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آموزش و تربیت نقش ارزنده ای دارد و آموزش و پرورش برای تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اجرای امور تربیتی با محوریت سند تربیت یا سند تحول بنیادین تمام تلاش و ظرفیت خود را باید به کار بگیرد.

عسکری تاکید کرد: برای تحقق این مهم، ماموریت تربیتی مشترک آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس تدوین می ‌شود تا از انجام کارهای پراکنده و چندگانه جلوگیری شود و دانش‌ آموزان و خانواده‌ها دچار سردر‌گمی نشوند و شورای برنامه ‌ریزی در حوزه تولید محتوا هم تشکیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: مربیان، کارشناسان و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را معلم می‌ دانیم زیرا مربیان و معلمان همگی دارای نقش تربیتی هستند و با استفاده از ظرفیت بزرگ دانشجویان و استادان دانشگاه فرهنگیان  در تولید محتوا فعال ‌تر می توان عمل کرد.

کد خبر 1214875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha