فرماندار ساری برای تکیمل پروژه موزه دفاع مقدس ورود کند

زارعی به پروژه نیمه تمام پارک موزه دفاع مقدس در مرکز استان مازندران اشاره کرد و گفت: می طلبد فرماندار رساری تمامی مسئولان شهرستانی را برای تکمیل این مرکز فرهنگی پای کار بیاورد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، «منصور علی زارعی» امروز یک‌شنبه(۲۰شهریور) در جلسه شورای اداری شهرستان ساری مطالبه گری را حق مردم  و پیگیری مطالبات را وظیفه مسئولان دانست و اظهار کرد: دولت مردمی بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب را به خوبی ترسیم کرد.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی کار را یکی از ویژگی‌های مهم و اصلی نیروهای انقلابی دانست و افزود: حل مسائل و مشکلات مرکز استان باید در صدر فعالیت‌های مدیران این شهرستان قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذار باید مهم‌ترین اولویت مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد، گفت: مدیران باید با تسهیل‌گری ورود سرمایه‌گذار را به بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و اشتغال فراهم کنند.

 

زارعی به پروژه نیمه تمام پارک موزه دفاع مقدس در مرکز استان اشاره کرد، افزود: با توجه به اهمیت این پروژه فرهنگی با تقدیم ۱۰هزار و ۴۰۰شهید در دوران دفاع مقدس اما همچنان این موزه نیمه‌ تمام باقی مانده است، می طلبد فرماندار مرکز استان تمامی مسئولان شهرستانی را برای تکمیل این پروژه فرهنگی و دفاع مقدس پای کار بیاورد.

 

وی پارک موزه را فرصتی ارزشمند برای تقویت فرهنگ دفاع مقدس در استان مازندران برشمرد و ادامه داد: باید ستادی برای اتمام این پروژه در سطح شهرستان تشکیل و بالاترین کمک ریالی و ملی را برای این پروژه داشته باشیم.

 

زارعی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند کشور را اداره کند، افزود: برای رسیدن به توسعه مرکز استان باید از حواشی پرهیز و تنها خدمت رسانی را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

کد خبر 1214903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha