ارائه خدمات توزيع برق استان مركزی به زائران اربعين حسینی در مهران

مرادی از ارائه خدمات توزیع برق استان مرکزی به زائران اربعین حسینی در شهر مرزی مهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمد مرادی» ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی از فعالیت های شرکت توزیع برق استان مرکزی در راستای ارایه خدمات به زائران حسینی خبر داد و گفت: این شرکت به زائران همایش پیاده روی حسینی، در شهر مرزی مهران خدمات ارایه می دهد.

 

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه اكيپ پنج نفره به استان ايلام پايانه مرزي مهران اعزام شده اند، افزود: این اکیپ به همراه يك دستگاه بالابر 14 متري و يك دستگاه ژنراتور30 كا.و.آ به منظور اصلاح روشنايي معابر شهر و پايانه مرزي مهران و ارائه خدمات به زائرين اربعين سرور شهيدان، حضرت امام حسين(ع) اعزام شده اند.

 

وی همچنین با اشاره به اعزام  اكيپ چهار نفره به استان خوزستان نیز بیان کرد: این اکیپ نیز به منظور ارائه خدمات تامين برق اردوگاه هاي راهيان نور استان مركزي در شهرهاي انديمشك، خرمشهر و اهواز با همكاري و تامین اجناس مورد نیاز توسط  شركت برق منطقه اي باختر عازم شدند.

 

این مقام مسئول در ادامه همچنین به اعزام  اكيپ سه نفره به استان كرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: این اکیپ نیز به منظور احداث شبكه و تامين برق پايگاه هاي مرزي تيپ 71 حضرت روح اله(ره) قرارگاه نجف اشرف نزسا در مرز شيخ صله اعزام خواهند شد.

 

 

کد خبر 1214925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha