لغو ممنوعیت تردد زوار به سمت مرز خسروی

پور هاشمی گفت: با توجه به تسهیل تردد در مرز، هم اکنون ممنوعیت تردد زوار در مسیرهای منتهی به مرز برداشته شده و زوار می‌توانند به مرز بیایند، اما با توجه به شلوغی و تراکم بالای جمعیت در کشور عراق توصیه می کنم زوار نروند.

محمد پورهاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، با اشاره به بازگشایی و تردد در مرز خسروی گفت: در پی محدودیت های ایجاد شده در مسیر تردد زوار، طی این مدت توانستیم زوار حاضر در مرز را عبور دهیم و هم اکنون تردد در مرز روان است.

 

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه افزود: به تدریج گیت های ورودی مرز در حال شلوغ شدن است و روز گذشته بیش از ۵۷۰۰ زائر اربعین از طریق مرز خسروی به کشور بازگشتند و روز به روز بر این تعداد افزوده می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اربعین امسال که با روزهای گرم سال در استان خوزستان هم‌زمان‌ شد و باعث ایجاد مشکلاتی مثل گرمازدگی برای زائران اربعین شده است که با توجه به خدمات ارائه شده این مشکل حل شده است.

 

پورهاشمی با بیان اینکه از زوار تقاضا می‌کینم که سفر خود را کوتاه کرده و هرچه سریعتر به کشور برگردند تا در موج بازگشت شاهد ازدحام جمعیت نباشیم، اظهار کرد: زائرانی که از کشور خارج شده اند اگر بخواهند در بازه زمانی کوتاه وارد کشور شوند، دچار چالش های جدی در حوزه حمل و نقل و اسکان می شویم که از زوار تقاضا داریم سفر خود را مدیریت کرده و زودتر برگردند.

 

 

 

کد خبر 1214927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha