واریانت کارخانه گچ دهلران زیر بار ترافیک رفت

فرماندار ویژه دهلران روز یکشنبه در این آیین گفت: عملیات اجرایی واریانت کارخانه گچ دهلران به طول ۲ کیلومتر در مسیر اصلی تردد زائران از دهلران به مهران تکمیل و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

«لطیف صادقی»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در درهلران  با اشاره به احداث سه دهنه پل و تعریض پنج دهنه پل در این مسیر اظهار کرد: برای این پروژه بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است و نقش مهمی در کاهش تصادفات و تسهیل در تردد در محور دهلران به مهران دارد.

 

وی گفت : ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایمن‌سازی و خط کشی آسفالت مسیر دهلران به اندیمشک و مهران هزینه شد.

 

صادقی افزود : با توجه به ایام اربعین و از طرفی در راستای ایمن‌سازی جاده‌ها در مسیر اصلی تردد زوار، کار خط کشی این مسیرها در دستور کار قرار گرفت و تکمیل شد.

 

فرماندار ویژه با قدردانی از عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دهلران خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۰۰ کیلومتر از مسیر تردد زائران اربعین ایمن‌سازی و خط کشی  در مسیرهای دهلران به اندیمشک و دهلران به مهران و کمربندی شهر دهلران انجام گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: برای پروژه های واریانت کارخانه گچ دهلران و ایمن سازی راه ها در مسیر تردد زائران اربعین در این شهرستان۱۶۵میلیارد ریال هزینه شد.

کد خبر 1214932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha